mariusz650 napisał/a: |
ten wzrost mocy jest faktycznie odczuwalny na szosie |
mariusz650 napisał/a: |
cały problem polega na tym,że na 650 mam trchę kłopotów z nogami i tak się zastanawiam, czy może kanapa w 700 powędrowała deczko wyżej? |
tosik napisał/a: |
kładł nogi na crash padach |
Puzon napisał/a: |
Jakim cudem nie posiada regulacji, skoro moja z 2006 posiada?? najprawdopodobniej masz ją w położeniu najwyższym, musisz zdjąć plastikowe osłonki i odkręcić śrubki... |
Jacenty napisał/a: |
Największy argument ZA NT700 jeżeli porównujemy ją do NT650: brak alternatywy. Nie ma innego takiego motocykl który:
1. Jest, co najmniej w miarę, ekonomiczny - spalanie i koszty napraw 2. Jest wygodny w trasie 3. Jest poręczny w mieście, stosunkowo mało waży, na co najmniej niezłe hamulce 4. Jest na wałku 5. Jest na wtrysku, ma co najmniej niezłą reakcję na gaz Ostatnio ujeżdżam FJR z 2002 która waży ponad 280 i która miała być godnym następcą NT650 - jak na razie podoba mi się w FJR tylko moc i brak reakcji na pasażera - idzie tak samo z i bez plecaczka (no i odpinane kufry, ale to drobiazg bo kufry z płytkimi pokrywami też mi nie przeszkadzały). |
Cytat: |
wszyscy będą zadowoleni - producent, bank, dealer i TY |
Jacenty napisał/a: |
może zastąpić NT700: to nowa yamaha super tenere |
mrok31337 napisał/a: |
A co z Hondą NC700X? |
sladek napisał/a: |
scorpio70, pojedzie jak wszystko inne - gorzej jak się wypier.....li będziesz w plecy na sporą sumkę. |
sladek napisał/a: |
Wg mojej oceny Deauville nie nadaje się poza asfalt wcale. |
markali napisał/a: |
jest bardzo dobrym motocyklem |
KBdrums napisał/a: |
Odpowiedział, że ten model sprzedawał się świetnie |