Forum Honda NTV

Ogólne - Czy warto nabyć Deauville 700

mariusz650 - Wto Sty 08, 2013 22:47
: Temat postu: Czy warto nabyć Deauville 700
Witam i tak jak w temacie prosiłbym o rady dotyczące + i - ntv700 w porównaniu ze "starą 650"
ADNAW - Sro Sty 09, 2013 00:09
:
Ze swojej strony mogę tylko powiedzieć że plastiki do 700 są tańsze i to jest plus :mrgreen:
vagner - Sro Sty 09, 2013 02:00
:
Pierwszym i najważniejszym jest ABS i CBS oraz trochę większa moc. Równie ważna zmiana to wtrysk zamiast gaźników. Pozostałe to: rozbudowany "komputer pokładowy" - o np. średnie i chwilowe spalanie, większa przestrzeń bagażowa, możliwość ustawienia szyby w dwóch pozycjach. To tak na szybko... :mrgreen:
BartekOpole - Sro Sty 09, 2013 07:31
:
Przede wszystkim - WAŻNE DLA UŻYTKOWNIKA który wsiada i jedzie: w nowszym modelu jest wskaźnik poziomu paliwa, brak kranika który lubi zrobić psikusa na światłach :sad: Brak awaryjnej pompy paliwa (która lubi się zepsuć wtedy kiedy nie trzeba), a poza tym jeśli ktoś lubi analogowe zegary - to nie ma drugiego takiego motocykla z tak pięknie ułożonymi symetrycznie zegarami. Jak dla mnie deska rozdzielcza bije wszystko łącznie z pseudo klasycznymi zegarami np. w Moto Guzzi. Niezaprzeczalnie ważny ABS.
mariusz650 - Sro Sty 09, 2013 11:11
:
Ok dzięki za odpowiedzi, a czy kanapa, jej wysokość, przestronność jakoś zmieniła się w tym modelu, no i oczywiście czy ten wzrost mocy jest faktycznie odczuwalny na szosie.
Pozdrawiam
vagner - Sro Sty 09, 2013 16:28
:
mariusz650 napisał/a:
ten wzrost mocy jest faktycznie odczuwalny na szosie

moto jest trochę żwawsze, ale tyłka nie urywa, wszystko zależy od kierownika i jego umiejętności. Zdarzało się że objeżdżałem gixera, żeby na następnych światłach dupę łoił mi koleś na czopku. :grin: Wg mnie parę dodatkowych kucy czasem może się przydać, ale niech to nie będzie Twój priorytet przy wyborze.
mariusz650 - Sro Sty 09, 2013 23:20
:
A jak z kanapą-wysokość , zawieszeniem coś zostało zmienione?
sladek - Sro Sty 09, 2013 23:49
:
W mojej ocenie nie masz co się zastanawiać jak masz kasę na 700.
Zmian jest tak dużo i wszystkie są na lepsze :)

Od siebie dodam jeszcze dużo ładniejszy wygląd :mrgreen: i pojemniejsze oraz lepiej pakowane kufry boczne.

Zmian w zawiasach czy kanapie nie odnotowałem.
Na 700 jednak jeździłem raptem kilka razy.
mariusz650 - Czw Sty 10, 2013 00:58
:
cały problem polega na tym,że na 650 mam trchę kłopotów z nogami i tak się zastanawiam, czy może kanapa w 700 powędrowała deczko wyżej?
vagner - Czw Sty 10, 2013 05:56
:
Najlepiej dosiądź jakiejś i obadaj temat, czy to w salonie, czy w jakimś komisie. Kanapa regulacji niestety nie ma... :sad:
Proponuję to "prezydenckie" rozwiązanie, wysokość kanapy też tam znajdziesz:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Honda_Deauville
sladek - Czw Sty 10, 2013 10:43
:
mariusz650 napisał/a:
cały problem polega na tym,że na 650 mam trchę kłopotów z nogami i tak się zastanawiam, czy może kanapa w 700 powędrowała deczko wyżej?


Niestety, jeśli masz ~190CM to jest tak samo źle.
W moim przypadku był to jeden z głównych powodów zmiany na V-stroma.

EDIT:
Zobacz avatara kolegi Vagner- ciut powyżej.
Jak widać "spokojnie" dosięga pełną stopą do ziemi :twisted: :twisted:
Taki już urok devilla :evil:
tosik - Czw Sty 10, 2013 11:11
:
Jest i na to patent- w zeszłym roku na wyjeździe do Czarnogóry, kolega (>190cm) jadący Devi 700, gdy miał już dość, to kładł nogi na crash padach (czy jak to tam nazwać), jak na spacerówkach i od razu było lepiej :P
sladek - Czw Sty 10, 2013 11:21
:
heheh to nie jedyny patent :) i mało skuteczny.
Gdy robiłem 18H na jeden przysiad to chwytałem się wszystkiego.

Bardzo fajnie jeździ się siedząc na tylnym siodle.Nogi mają w sam raz a gdyby jeszcze kierownica była o 5cm bliżej to było by super :)
vagner - Czw Sty 10, 2013 17:19
:
tosik napisał/a:
kładł nogi na crash padach

no, do tego przecież one służą... :grin: sladek'owy patent też był grany, tylna kanapa daje rade... :mrgreen:
ARTURO 72 - Nie Sty 13, 2013 00:15
:
od 2008 szyba ma większy zakres regulacji
komet67 - Czw Sty 31, 2013 11:18
: Temat postu: NT700V warto
Śniegi topnieją jak będziesz w okolicy Wawy możesz podjechać do mnie i się przymierzyć. Jestem szczęśliwym posiadaczem od 18mcy i same zalety , oszczędna , godna zaufanie jeśli chodzi o prowadzenie i bezawaryjność. Jeśli na wiosnę zdecyduję się na coś większego to możemy ponegocjować :)
BartekOpole - Czw Sty 31, 2013 20:51
:
Proponuje zmianę tematu z obecnego na: dlaczego warto nabyć Deauville :grin:
harry - Wto Kwi 02, 2013 18:34
:
W porównaniu do 650, nt700 ma tylko dwie świece
Tomasz Pawlicki - Sob Cze 01, 2013 12:07
:
Witam. Byłem szczęśliwym posiadaczem 650 z 99roku. Przez trzy sezony, zrobiłem prawie 20 tyś. Przypadek sprawił że zmieniłem na 700 z 2008 roku.Na razie zrobiłem 200 km więc nie wiele mogę powiedzieć.Na pewno jest wygodniej i ciszej.Hantle zdecydowanie lepsze ,ABS. Niestety moja szyba nie posiada żadnej regulacji.Pozdrawiam
Puzon - Sob Cze 01, 2013 12:39
:
Jakim cudem nie posiada regulacji, skoro moja z 2006 posiada?? najprawdopodobniej masz ją w położeniu najwyższym, musisz zdjąć plastikowe osłonki i odkręcić śrubki, a szybę będziesz mógł pchnąć w stronę bajkera i tym samym ją obniżyć :mrgreen:
Tomasz Pawlicki - Sob Cze 01, 2013 14:02
:
Niestety nie ma.Prawdopodobnie musiały być w sprzedaży wersje bez regulacji.Motor został przywieziony z Niemiec ,okolice Berlina.Szyba była prawie w pionie,więc ją odkręciłem,nawierciłem nowy otwór w metalowym uchwycie i już jest pochylona,ale na stałe.
killer - Sob Cze 01, 2013 14:37
:
witam,to pech straszny w mojej devilce szyba ma pięć
ustawień bez żadnego rozkręcania czegokolwiek :twisted:
Toma311 - Sob Cze 01, 2013 17:27
:
Tomasz P., ja też mam "siedemsetkę' z 2008 roku i regulacja, jak najbardziej istnieje! Gdzieś się onegdaj doczytałem, iż od tego właśnie rocznika ustawianie działa bez narzędzi. Mam tak, jak napisał Killer.
Tomasz Pawlicki - Sob Cze 01, 2013 19:29
:
Nic na to nie poradzę .Tak mam i już,przecież nie kupię nowego przedniego stelaża ,tylko po to żeby mieć regulowaną szybę.Prawdę mówiąc nie ma to większego znaczenia. Jak pisałem,w półgodziny,ustawiłem szybę wiercąc nowe otwory w uchwycie i jest OK.I tak musi pozostać.Pozdrowienia.
killer - Sob Cze 01, 2013 19:43
:
Mówiąc szczerze u mnie szyba zmieniła swe położenie może dwa lub trzy razy i raczej nie zmieniłem później jej położenia -dobrze chroni przed wiatrem, ale jak chciałbym poczuć wiatr we włosach na klacie :lol: to fakt faktem nie muszę używać żadnych narzędzi.
Pozdrawiam
Jacenty - Sro Lip 17, 2013 23:21
:
Największy argument ZA NT700 jeżeli porównujemy ją do NT650: brak alternatywy. Nie ma innego takiego motocykl który:
1. Jest, co najmniej w miarę, ekonomiczny - spalanie i koszty napraw
2. Jest wygodny w trasie
3. Jest poręczny w mieście, stosunkowo mało waży, na co najmniej niezłe hamulce
4. Jest na wałku
5. Jest na wtrysku, ma co najmniej niezłą reakcję na gaz
Ostatnio ujeżdżam FJR z 2002 która waży ponad 280 i która miała być godnym następcą NT650 - jak na razie podoba mi się w FJR tylko moc i brak reakcji na pasażera - idzie tak samo z i bez plecaczka (no i odpinane kufry, ale to drobiazg bo kufry z płytkimi pokrywami też mi nie przeszkadzały). Resztę być może docenię później.
vagner - Czw Lip 18, 2013 08:21
:
Puzon napisał/a:
Jakim cudem nie posiada regulacji, skoro moja z 2006 posiada?? najprawdopodobniej masz ją w położeniu najwyższym, musisz zdjąć plastikowe osłonki i odkręcić śrubki...


teraz obkręcasz te metalowe dynksy-tegesy o 180stopni i masz szybę w innym (niższym/wyższym) położeniu...

Żadnego pchania, nawiercania, spawania czy gięcia... Po 2008r. Pan Honda nieco uprościł sprawę regulacji... :wink:
BartekOpole - Czw Lip 18, 2013 19:16
:
Jacenty napisał/a:
Największy argument ZA NT700 jeżeli porównujemy ją do NT650: brak alternatywy. Nie ma innego takiego motocykl który:
1. Jest, co najmniej w miarę, ekonomiczny - spalanie i koszty napraw
2. Jest wygodny w trasie
3. Jest poręczny w mieście, stosunkowo mało waży, na co najmniej niezłe hamulce
4. Jest na wałku
5. Jest na wtrysku, ma co najmniej niezłą reakcję na gaz
Ostatnio ujeżdżam FJR z 2002 która waży ponad 280 i która miała być godnym następcą NT650 - jak na razie podoba mi się w FJR tylko moc i brak reakcji na pasażera - idzie tak samo z i bez plecaczka (no i odpinane kufry, ale to drobiazg bo kufry z płytkimi pokrywami też mi nie przeszkadzały).

Ale jak widać w dzisiejszych realiach jak coś jest od wszystkiego to jest do niczego. Devi zaprzestano produkować zapewne dlatego że zamożniejsi nabywcy motocykli wybiorą coś albo stricte turystycznego (większa moc i odczepiane kufry) a na miasto kupią coś zupełnie innego - zgrabniejszego i lżejszego. I tak oto w stajni powinny stać co najmniej dwa motocykle i wszyscy będą zadowoleni - producent, bank, dealer i TY :grin:
Jacenty - Pią Lip 19, 2013 18:10
:
Cytat:
wszyscy będą zadowoleni - producent, bank, dealer i TY

Z tym ostatnim to bym jednak polemizował... Przyszło mi jeszcze do głowy że jednak jest moto które może zastąpić NT700: to nowa yamaha super tenere - z tym że ekonomia tj. zużycie paliwa i koszty części będą nieco wysokie.
sladek - Pią Lip 19, 2013 23:07
:
Jacenty napisał/a:
może zastąpić NT700: to nowa yamaha super tenere
:shock: :shock: :shock: :shock:
BartekOpole - Sob Lip 20, 2013 13:45
:
Jacenty proszę cię nie pogrążaj się. Enduro i Devilka??
vagner - Sob Lip 20, 2013 19:12
:
Moim zdaniem próżno szukać motocykla Devi-podobnego... To jednak był sprzęt jedyny w swoim rodzaju... Wg. mnie Devi do Tenerki porównać nie sposób...
kresek - Sob Lip 20, 2013 20:14
:
Ale .. Po co porównywac i szukac dziury w całym ... kóń jaki jest każdy widzi
kudlaty - Nie Lip 21, 2013 08:26
:
Devi podobne moto jest, ale tylko z wyglądu, bo właściwości jezdne i jakość wykonania to 2 różne światy. A jest to Junak TR 650 :-)
mrok31337 - Nie Lip 21, 2013 10:46
:
A co z Hondą NC700X?
BartekOpole - Nie Lip 21, 2013 12:13
:
mrok31337 napisał/a:
A co z Hondą NC700X?

- przede wszystkim brak kardana, zupełnie inna pozycja kierowcy, bliżej jej do Transapla niż do Devi
mrok31337 - Nie Lip 21, 2013 13:01
:
Z tego co zauważyłem, to kardana montują już tylko do pojemności pow 1000ccm Crosstourer, ST1300 czy FVR1200
BartekOpole - Nie Lip 21, 2013 19:50
:
No właśnie, niestety. Choć można go spotkać w mniejszych maszynach np. W Moto Guzzi V7 Classic. Tak jak pisałem wcześniej także w tej branży mamy do czynienia z nazwijmy to jednofunkcyjnością przedmiotów. Kardan w dużych turystykach na autostrady bo na miasto albo na weekend mniejszy sprzęt. Dlatego tylko Devi była tak wszechstronna. Dziś nikt takich motocykli nie kupuje. Pewnie dlatego je wycofali. Szkoda.
mrok31337 - Pon Lip 22, 2013 07:00
:
Moto Guzzi V11 ;]
BartekOpole - Pon Lip 22, 2013 11:57
:
Miałem na myśli właśnie V7 (pojemność jak w Devi i tez 2 cylindry i tez kardan - ale technicznie i marketingowo to oczywiście inny motocykl)
Jacenty - Wto Lip 23, 2013 00:46
:
Nie bardzo rozumiem czemu Wam nie pasuje nowa super tenerka? Masa i poręczność podobna, moc większa, wałek jest, pozycja za kierą i ochrona przed wiatrem podobna... To, że ją nazywają endurem to nie znaczy że nią jest. Dla mnie na razie pasuje, co nie znaczy że to są porównywalne motocykle - tego nigdzie nie napisałem. Piszę cały czas w temacie motocykla który mógłby zastąpić NT700 - to nie znaczy że jest taki sam czy porównywalny - relax Panowie ;) Co do gutka - miałem okazję zapoznać się ze Stelvio i jakoś te garki mi nie leżą, może to kwestia przyzwyczajenia ale zaletą devilki jest poręczność w mieście a to o gutkach _MOIM ZDANIEM_ trudno powiedzieć.
sladek - Wto Lip 23, 2013 13:26
:
Jacenty, w tym temacie to raczej nt700 lub coś podobnego.
XT1200z do nt700v nie jest podobna w niczym.
Od zastosowania poprzez moc a na astronomicznej cenie kończąc (60-70 tysięcy).
Więc to nie tak że nam nie pasje.
Nie pasuje porównanie jej do NT700V :twisted:
scorpio70 - Pon Sie 12, 2013 21:35
: Temat postu: a właściwości jezdne w lekkim terenie?
wymieniacie tutaj same zalety, nie ma co się zastanawiać tylko iść i brać motor :-)
Chciałbym się podpiąć pod temat z innym pytaniem - jak wyglądają właściwości jezdne w lekkim terenie? Motocykl potrzebuję do tras turystycznych i nie tylko asfaltem. Będę zjeżdżał gdzieś na boki. Czy ktoś s Was próbował HD w terenie? Uwaga! nie mówię o off road!
dzięki za pomoc
pzdr
sladek - Wto Sie 13, 2013 00:17
:
scorpio70, pojedzie jak wszystko inne - gorzej jak się wypier.....li będziesz w plecy na sporą sumkę.
SAW - Wto Sie 13, 2013 18:01
:
Jacenty ja cię popieram. Co więcej uważam że Super Tenera powinna być naturalnym wyborem po Dewilce (po kilku innych motorach też :)

Niestety nie uwierzyłem we wlasne oceny, oparłem się o poglądy niby bardziej doświadczonych oraz żony i dziś placzę gorzkimi lzami :( ((

Podobienstwa (ktorych rzekomo nie ma żadnych):

przeznaczenie -w obu turystyka asfaltowa (enduro Tenerki to się fajnie na filmie ogląda)
przeznaczenie - w obu miasto, i tu i tu jest dobrze jak się uwzględni wagę

waga - i tu i tu po 260 kg plus 40 kg bagażu razem 300 kg czyli trzymamy się daleko od szutrow i gleb

wał - to oczywiste i nie do przecenienia (teraz mam łańcuch, scotoiler co niby miało zastępować wał ale nie wiedzieć czemu cały czas mam zaplutą rejestrację, lewy kufer, felgę tylną i lewą nogawkę i bardzo mi się to nie podoba)

osłona od wiatru - rewelacyjna na dewilce i bardzo dobra na Tenerce (jak ja teraz tesknie za deflektorami dewilki)

komfort jazdy - dewilka rewelka (do 180 cm kierownika), Tenerka wygodnie dla każdego

spalalnie i tu i tu - 5 - 6

cena - Dewilka salonowa full opcja 45 tys, Tenerka salonowa full opcja 55 tys (dane z wczoraj z salonu - do zimy może jeszcze spadnie) więc roznica nie jest kosmiczna. Przy uzywanych tez wynosi ok 8-10 tys. więc bez przesady z ta inna ligą cenową.

bezawaryjność - i tu i tu extra (widziałem nowiutkiego Triumpha co po 1000 nie mogl odpalic i GS co po kazdych 500 km biegał na stację po olej)

Dyskusję na tema roznic technicznych, przy identycznym przeznaczeniu, to mozna tylko chyba dla sportu prowadzić.

A napisałem ten post przede wszystkim dla tego że Dewilka NT 700 VA genialnym motocyklem jest, a najbardziej się ją docenia jak się jej już nie ma :sad:

Pozdrowienia
scorpio70 - Wto Sie 13, 2013 18:19
:
sladek napisał/a:
scorpio70, pojedzie jak wszystko inne - gorzej jak się wypier.....li będziesz w plecy na sporą sumkę.


...chodzi o te plastiki, kuferki itp?
Szczerze mówiąc wyglebić mogę się również na asfalcie, plastiki też się połamią.
Pytałem się o jazdę w terenie bo chodziło mi o same prowadzenie tegoż sprzęta. Myślę, że to forum to dobre miejsce na takie pytania?
Vstrom, którego również biorę pod uwagę, chyba lepiej jest przystosowany do terenu, nie? A mimo to chęci skierowałem w stronę NTVki bo bliżej jej do mojego docelowego moto, którym jest PanEuropean.
No to jak to jak to jeździ w terenie?
pzdr
SAW - Wto Sie 13, 2013 18:25
:
Aha i jeszcze do Scorpio 70 - kluczem do Twojego problemu jest pytanie czy z tego asfaltu będziesz zjeżdżał z bagażem podróżnym i jak dużym.

Ja o tej oczywistej oczywistości nie pomyślałem, wożę bagażu ok 40-50 kg (na pytanie dlaczego tak dużo, odpowiadam że lubię) i w tej sytuacji ani moto o wadze 220 kg plus 50 bagażu ani moto 260 kg plus 50 kg bagażu z gleby sam nie podniosę. I tak rozwiało się moje marzenie o podrózowaniu po bezdrożach Afryki, Azji, Europy i Grenlandii.

Dewilką załadowaną na full jeżdzilem z konieczności trochę po polnych drogach. Przyjemność żadna, jazda jak po lodowisku, gleby byly blisko a strach odbierał przyjemnośc.
Generalnie off to jest fajny ale tylko na lekko i jak gleba nie kosztuje cie majątku.

LWG
Alan - Wto Sie 13, 2013 21:46
:
Na bezdrożach to chyba opony grają największą rolę. Na szosowych to nawet enduro będzie jechać nak po lodzie.
sladek - Wto Sie 13, 2013 22:22
:
Powiem tak - to kierowca jedzie a nie motocykl.
Bardziej "terenowy" motocykl to więcej odwagi u kierownika + łatwiejsze prowadzenie = większe możliwości.

Wg mojej oceny Deauville nie nadaje się poza asfalt wcale.
Wiadomo że szutrową czy gruntową drogą przejedzie - ale to nie jest teren tylko gorsza droga.

Ostatnio jechaliśmy zarośniętymi drogami przez kampinos.

Stary trampek, Vstrom i załadowany na maksa Snake na GS 1250. ( ale tak po oporze - 3 kufry + jakieś namioty i śpiwory ( to do SAWa) i dawał radę wiec nie pitol tylko trenuj, podstawa to nie jechać samemu !!! )

Każdy z nas leżał, każdy miał inne opony - od prawie płaskich po prawie kostkę.
Każdy z nas miał niezłą frajdę i chętnie by to powtórzył.

Jeden warunek był spełniony - prawie cały czas "stójka".
I to jest pierwszy warunek udanej jazdy po looźnym.
Trzeba jechać często z dupą w górze.

Nie wyobrażam sobie jechać tak na deauville.
Glebił bym 10 razy więcej a i każda gleba była by kosztowna.

Natomiast Vstrom to zupełnie inna bajka.
Ma potencjał i można pojeździć - wszystko i tak w rękach bajkera.
Kuniec.

[ Dodano: Wto Sie 13, 2013 22:29 ]
SAW - ja żeby ogarnąć jako tako jazdę po piasku musiałem zaliczyć naście gleb, jak się nie wywrócisz to się nie nauczysz.

Sory ale uwielbiam jak ktoś narzeka po zakupie DL/GS/XT itp - że jednak w teren lipa.
Kur....a sam nie pojedzie - trzeba umieć - a jak umiesz to docenisz większy skok czy wyższą kierownicę.
scorpio70 - Sro Sie 14, 2013 08:14
:
SAW
dzięki za odpowiedź, właśnie chodziło o to co będzie jak zjadę sobie z asfaltu z bagażem i plecaczkiem w boczną drogę ... trochę mnie zastanawia fakt z tą "drogą glebą" bo faktycznie NTV jest obudowany na maxa i w porównaniu np: z VStromem jest co się tam połamać, kwestia zastanowienia
Dzięki.

Alan i pewnie masz rację ale pozostanę na oponach szosowych bo jednak więcej będą mi one potrzebne a niżeli terenowe, chyba, że ktoś z Was ma inne pomysły typu uniwersalne opony do wszystkiego ... czyli do niczego :-)

sladek po prostu wymiatasz :-) i masz rację, po terenie trzeba umieć jeździć i nie ma co gadać i zdaje sobie sprawę, że motocykliści dzielą się na tych co jeszcze nie glebili i natych co już ... ale może w moim przypadku ta gleba z przed 20parulat będzie ostatnią :-)
Co do terenu to miałem na myśli gorszą drogę, tak zjechać na moment

Myślę, że temat wyczerpany co nie daje mi odpowiedzi czy NTV czy VStrom :-/ ech

dzięki za chęci
pzdr
markali - Sro Sie 14, 2013 08:16
:
sladek napisał/a:
Wg mojej oceny Deauville nie nadaje się poza asfalt wcale.

Zgadzam się całkowicie.
Chociaż nie mam dużego doświadczenia to devi to nie jest wg. mnie uniwersalną maszyną chociaż bardzo mi się podoba i jest bardzo dobrym motocyklem. Na dodatek trochę brak jej mocy jadąc w dwie osoby np. w trakcie wyprzedzania lub na autostradzie gdybyś chciał jechać szybciej. Myślę poważnie o zmianie devi na inny moto właśnie z tych powodów. Jadąc w dalszą trasę i chcąc zwiedzić z zaskoczenia różne miejsca nie zakładam że będzie to sam asfalt. Biorę pod uwagę TDM 900, V-Stroma i Varadero 1000 chociaż tego ostatniego miałem ostatnio pod tyłkiem i po zejściu z niego uznałem że ta nasza devi to taki jakiś mały motorek :grin:
sladek - Sro Sie 14, 2013 09:10
:
markali napisał/a:
jest bardzo dobrym motocyklem


No właśnie Deauville jest doskonałym motocyklem - ma całą masę zalet.
Ma też swoje drobne wady.

Czy XT1200Z nie ma wad ? Jasne że ma.
Czy DL650 nie ma ? No pewnie że ma.
Jednak jak ktoś upatruje wady w łańcuchu DL'a to ja wymiękam .....

[ Dodano: Sro Sie 14, 2013 09:17 ]
scorpio70, NT i DL to dwa różne światy i dwie różne filozofie jazdy.

Oczywiście można ulec modzie i kupić DLa do jazdy po mieście.
Czy kupić deuvilla i przy odrobinie samozaparacia jeżdzić po szutrach.
Ale nie tutaj jest FUN.

FUN to zabrać Deuville na wycieczkę dookoła polski i z powrotem.

FUN też będzie zapakować hamak , linkę, finkę i trytyty i pojechać DLem na mazury unikając asafaltu jak ognia i telepać się po drogach które wydają się nie możliwe od przejechania.
KBdrums - Sro Paź 02, 2013 19:56
:
Odpowiadając na pytanie kilka(naście) postów wcześniej: dlaczego, mimo tylu zalet, nie produkują już Deauville'a?

Kupując mój egzemplarz, rozmawiałem ze sprzedawcą z salonu hondy i zapytałem dokładnie o to samo. Odpowiedział, że ten model sprzedawał się świetnie, ale tęgie mózgi w Brukseli szykują nowe, drakońskie normy emisji spalin dla nowych pojazdów. W tym momencie honda ma gigantyczny problem, bo te normy spełniają na ten moment tylko dwa jej silniki, m.in. rzędowa dwójka z nc700. Nie wiem, ile w tym prawdy, a ile marketingowej kontroli umysłów, ale wydaje się to prawdopodobne. W sumie jeśli chodzi o unijne wynalazki, mało co jest nieprawdopodobne ;) Pozdrawiam!
Alan - Sro Paź 02, 2013 22:14
:
KBdrums napisał/a:
Odpowiedział, że ten model sprzedawał się świetnie

Ostatnio będąc w salonie Hondy w Warszawie widziałem Deauville z 2010r jeszcze niesprzedaną, więc chyba w PL to nieobowiązywało ;)
KBdrums - Sro Paź 02, 2013 22:30
:
Zanabyłem właśnie ten egzemplarz, to sztuka w ponownej sprzedaży, poprzedni właściciel z braku czasu na jeżdżenie wstawił ją do salonowego komisu po zrobieniu zaledwie 600 km.
DorDaw - Nie Paź 06, 2013 22:53
:
To jeszcze krzyknij ile za nią wybercalowałeś :?:
KBdrums - Pon Paź 07, 2013 09:38
:
29000... dużo, ale z dodatkowym wyposażeniem (centralny kufer, grzane manetki, deflektor stóp, światła przeciwmgłowe, tankpad) kosztowała wyjściowo ponad 45 tysi... 600 km temu.

Miałem budżet do 30 tys i chciałem nowy pojazd - nie znam się jeszcze na tyle na jednośladach, żeby bezpiecznie kupić używany i nie dokładać, poza tym w pierwszych sezonach chcę się skupić na jeździe i mieć spokojną głowę. Przymierzałem się też do NC700x, ale z turystycznym wyposażeniem kosztowałaby grubo ponad 30 tys., poza tym różnica w komforcie jest kolosalna na korzyść Devilki.

Osobna historia to szukanie kasku... mam cholernie wielką głowę. Na początku planowałem Sharka Vision, ale okazało się że robią tylko do XL, które wchodzi mi mniej więcej jak czapka papieska :) Po zjeżdżeniu całej Warszawy znalazłem tylko Nolana N104 w rozmiarze XXXL i Schubertha C3 za straszne pieniądze, oba szczękowce. W białym, wielkim Nolanie wyglądałem jak w kiblu na głowie ;) Shuberth okazał się bardziej kompaktowy i nie mniej wygodny, dodatkowo dostałem spory rabat (ktoś zamówił i nie odebrał), więc ostatecznie chronię czerep niemieckim wyrobem. Pozdrawiam!
BartekOpole - Pon Paź 07, 2013 17:49
:
KBdrums wrzuć zdjęcie deflektora stóp, nie widziałem tego cuda w NT 700.
KBdrums - Pon Paź 07, 2013 18:29
:
To jest dokładnie ten egzemplarz, widać ten element na zdjęciach. Jeśli deflektor i osłona stóp to nie to samo i się wygłupiłem, to mnie poprawcie :)

http://otomoto.pl/honda-n...e-M3730357.html
Puzon - Pon Paź 07, 2013 18:32
:
Ja mam to samo u siebie :mrgreen: Jak zwał tak zwał każdy wie co cho :mrgreen:
BartekOpole - Pon Paź 07, 2013 19:22
:
Ok, to osłona silnika z tworzywa. Też to mam, jak dla mnie to ładnie wygląda taki designerski gadzecik. Ale z osłoną przed wiatrem to nie chroni. Trochę przed brudem ale silnik i tak się ufajda od asfaltu. Ale nie zawsze chodzi tylko o praktyczność :) Ws. Motocykla gratuluje trafnego wyboru i faktycznie jak za taki przebieg to cena jest wysoce zadowalająca.
DorDaw - Wto Paź 08, 2013 21:46
:
Co racja - to racja, dobry zakup :mrgreen: Co do kasku to też miałem problem , wybrałem nolana 104 xxxl , i powiem że lepszego kasku nigdy nie miałem, blenda, pinlock, szczękowiec , wyciągany środek .
A Ty masz blendę ?
KBdrums - Pon Paź 14, 2013 01:04
:
Szczękowiec, blenda (b. dobrze dopasowana, nie zawadza o okulary), pinlock, wyjmowany środek... na bajerze. Podobno najcichszy w swojej klasie. O walorach praktycznych napiszę jak zacznę jeździć :razz: