Problemy techniczne - Motocykl wali się w zakręty (NTV 650 Revere) PRZYCZYNA? Conrad - Czw Lis 01, 2012 22:16 : Temat postu: Motocykl wali się w zakręty (NTV 650 Revere) PRZYCZYNA?
Witam, od niedawna posiadam Honde NTV 650 Revere, no i na początku wszystko mi się wydawało ok, ale wczoraj przejechałem się na vt 500 shadow, i stwierdziłem że znacznie inaczej się prowadzi. do złożenia się w zakręt trzeba lekko się przyłożyć, a na mojej NTV'ce trochę skręcę i czuje jak moto zaczyna się kłaść, czyli "wali się w zakręt", łożysko główki ramy wymieniono, nie ma żadnych luzów, kiera chodzi lekko i płynnie, dość miękki jest przedni widelec(tak ma być?), dzisiaj już zbyt późno, ale jutro z samego rana sprawdzę ciśnienie w oponach, dodam że na tyle jest do wymiany już. Możecie ktoś miał podobny problem, lub wie co może być tego przyczyną (wiem że może ich być wiele, ale jakaś inna z tych które wymieniłem)
Z góry dziękuje za pomoc.
Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi.
PS. szukałem w google, napisane było tylko to co już wymieniłem w tym temacie. Wolałbym indywidualne podejście do tej sprawy, w końcu od tego jest forum Parabiker - Pią Lis 02, 2012 09:42 :
Tak jak sam zauważyłeś przyczyną może być ciśnienie w oponach. Jeśli wszystko jest ok to powodem może być po prostu to, że nasze motocykle już tak mają. Po jakimś czasie się po prostu przyzwyczaisz i nie będzie to dla Ciebie nic nadzwyczajnego. Poza tym to takie wrażenie i uwierz, że wcale nie tak łatwo w rzeczywistości moto położyć no chyba że się przestraszysz tego wrażenia i..... Ja ze swojego doświadczenia dodam, iż u siebie wymieniłem przednią oponę na 120/70. Jest dosyć płaska i od tego momentu zauważyłem, że teraz muszę moto troszkę bardziej "poprosić" żeby się złożyć.
Na Twoim miejscu zanim zacząłbym cokolwiek dłubać to przejechałbym się na innej NTV dla porównania bo może wszystko jest ok. Miro - Sob Lis 03, 2012 10:42 :
VT 500 to CHOPPER czyli inny kont główki ramy,dlatego się wali.Te typy tak maję.Pozdrawiam Grzechu - Sob Lis 03, 2012 12:59 :
Miro napisał/a:
VT 500 to CHOPPER czyli inny kont główki ramy,dlatego się wali.Te typy tak maję.Pozdrawiam
Polecam dokładniej czytać posty
Poza tym zależy jeszcze jaka wersja VT. Conrad - Sob Lis 03, 2012 20:46 :
poprzedni właściciel po prostu nie dopilnował ciśnienia w oponach, było 1,5 bara!!! a powinno być 2,25. Wiem ze powinienem to sam sprawdzić na początku, ale jakoś tak wyleciało mi z głowy, po za tym nie jeździłem nią prawie, aż do momentu przyjazdu kolegi na swojej vt 500.
Problem rozwiązany.
Dzięki za udzielanie się w temacie, Grzechu - Sob Lis 03, 2012 22:25 :
Conrad napisał/a:
poprzedni właściciel po prostu nie dopilnował ciśnienia w oponach
To raczej Ty tego nie dopilnowałeś Conrad - Pon Lis 05, 2012 13:14 :
Grzechu napisał/a:
Conrad napisał/a:
poprzedni właściciel po prostu nie dopilnował ciśnienia w oponach
To raczej Ty tego nie dopilnowałeś
Koleś wydawał się dość obcykany w temacie, więc w życiu bym nie pomyślał ze jeździł na kapciach. Killu - Pon Lis 05, 2012 14:59 :
Może uchodzi powoli powietrze (np przez wentyl).