Forum Honda NTV

Ogólne - Zdrada

sitars - Wto Wrz 04, 2012 11:18
: Temat postu: Zdrada
=rc36

No i stało się.
Kolega NTVdag odjechał NTV na północ a ja zostałem bez motocykla.
Wczoraj sytuacja się zmieniła, prawie pod nosem, jeden z userów vfr-oc sprzedawał swoją vfr 750. I, i ją kupiłem ;)
Wnioski, trzeba się na owo uczyć jeździć na motocyklu. Pozycja fajna, podobna do tej na revere (trochę bardziej pochylona). Generalnie mam wrażenie, że vfr, to taka NTV na sterydach+ jako taka ochrona przed wiatrem.
Pozdrawiam
Killu - Wto Wrz 04, 2012 13:38
:
Wrzucaj fotki VFRki i przenosimy temat do innego działu :)

Powiedz proszę, na którą się zdecydowałeś? I, czy II?
sitars - Wto Wrz 04, 2012 14:00
:
To jest chyba II


Killu - Wto Wrz 04, 2012 14:19
:
To jest na pewno II :) Bardzo ładna ;)
Klucz do naciągania łańcucha dostałeś? To nie ironiczne pytanie (sam mam SC33 i znam ten "ból" :P ). VFR ma swój własny (lepszy moim zdaniem) patent inny, niż w pozostałych motocyklach, dlatego warto się zaopatrzyć w takie cudo :)
sitars - Wto Wrz 04, 2012 14:51
:
Tak, mam do niego komplet kluczy. Tylko, że ja nie umiem naciągać łańcucha, całe życie kardan, z małymi wyjątkami, nawet nie wiem kiedy to trzeba robić, poważnie. Muszę się douczyć w tej materii.
sgtcop13 - Wto Wrz 04, 2012 15:18
:
Gratuluję zakupu.

Trzymaj się mocno kierownicy, coby Ci spod dupska nie uciekła przy szybszym starcie spod świateł :smile:
Borys - Wto Wrz 04, 2012 15:20
:
Gratulacje. To teraz zakładaj kostki i możemy w teren lecieć :P .
Wiem, wiem, marudzę... :P
haidi - Wto Wrz 04, 2012 15:35
:
Pikna, gratuluje :)
Killu - Wto Wrz 04, 2012 16:38
:
Motocykl masz w ładnym stanie, więc pewnie i naklejki będą :) Śruba, jak każda inna napina, albo luzuje. Resztę informacji masz na naklejce (o której mowa), na wahaczu, albo osłonie łańcucha :)
MomoRC33 - Wto Wrz 04, 2012 19:00
:
Gratuluję. Bardzo ładna sztuka.
ARTURO - Wto Wrz 04, 2012 19:21
:
I ja gratuluję nowego nabytku .
Kolorek fajny , fajny ; jak moja :wink:
Padre - Wto Wrz 04, 2012 21:54
:
no gratki gratki rc36ll piękna ta bestia :twisted: i w przenośni i dosłownie mam ją od roku i ciągle jestem w szoku :mrgreen: i ten kolor , szukałem kodu tego lakieru ale nie mogłem znalez :neutral: a jak byś nie miał klucza do naciągu to na forum vfr oc jest gościu co robi te klucze i sprzedaje :cool: aha a łańcuch naciągnąc to kwestia 5-ciu minut zrobię zdjęcia tej śruby co ją musisz popuścic i gdzie trzeba wsadzic ten klucz żeby naciągnąc łańcuch tylko będzie problem z wstawieniem zdjęc bo ode mnie z kompa coś nie idzie :sad: chyba że Killu pomoże :wink:
PS: to nie żadna zdrada tylko level wyżej :lol:
gordon110 - Wto Wrz 04, 2012 22:35
:
Padre napisał/a:

PS: to nie żadna zdrada tylko level wyżej :lol:



Gratulacji ładny maszyna.

ps2: zaraz level wyżej może lepiej żeby nie drażnić może po prostu inny level :P
sitars - Sro Wrz 05, 2012 09:29
:
Cześć
Klucze mam.
Kod lakieru to pb 257m.
Padre, w kwestii zdjęć, to walnij na sitars@interia.pl .
Dzięki za pomoc.
Pozdrawiam
ntvdag - Sro Wrz 05, 2012 10:04
:
Gratki Michał :)
widocznie nie lubisz "pustki" ;) a ja urlopuję w Krakowie z dala od "red fire" i czekam, żeby po powrocie przejechać się w końcu bez kufrów :)
niech się sprawuje!
luke1111 - Sro Wrz 05, 2012 10:30
:
No maszyna fest!
Mysle, ze każdemu z tego forum (prócz Borysa :D ) kiedyś przez głowe przetoczyła sie myśl o vfrce.
Czekamy na obszerną opinie po pierwszych tysiącach!
Trzymaj sie mocnoo!

ps. a za pół roku i tak bedziesz szukał ntvały.
sitars - Sro Wrz 05, 2012 10:40
:
luke1111 napisał/a:


ps. a za pół roku i tak bedziesz szukał ntvały.


To jest więcej niż pewne ;)

Ale jednak w tej vfr jest coś co mnie do niej ciągnie. Tak jak pisałem, wbrew pozorom, trochę przypomina NTV, szczególnie revere. Teraz muszą się nadgarstki przyzwyczaić do nowego ułożenia na kierownicy. Gdyby nie to, to mógłbym powiedzieć, że jest mega wygodnie.
Adamie, udanego wypoczynku. Gdybyś się bardzo stęsknił za redfire, to daj znać. Powiem Jurkowi, żeby podjechał bluefire alias toitoifire, to sobie pojeździsz i posiejesz zło na Krakowie przy pomocy hornetowego tłumika.
Pozdrawiam
DorDaw - Sro Wrz 05, 2012 15:03
:
Witam, ładna maszyna , pogratulować :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
walus - Sro Wrz 05, 2012 20:10
:
Gratulacje super maszynka . :smile:
Borys - Czw Wrz 06, 2012 21:08
:
Na pewno będzie się psuła :P
luke1111 - Czw Wrz 06, 2012 22:41
:
Borys napisał/a:
Na pewno będzie się psuła :P


nie bedzie, to nie bmw!
sitars - Pią Wrz 07, 2012 09:36
:
Hehe, Borys, tylko czekałem jak to powiesz :) :)

Ale na poważnie, to jest w vfr kilka rzeczy które wcześniej czy później mogą się przytrafić.
Pozdrawiam
Padre - Pią Wrz 07, 2012 10:31
:
regulator napięcia lepiej miec drugi ze sobą jak jedziesz gdzieś dalej :wink: bo lubią sie przegrzewac , chociaż ja jak narazie nie miałem z tym problemów :cool: ale w zimię chce go przenieśc w inne miejsce.
sitars - Pią Wrz 07, 2012 15:00
:
Regulator mam Tourmaxa, dodatkowo od ramy oddziela go kawał metalu. Wstyd się przyznać, ale nawet nie wiem, czy jest zamocowany w oryginalnym miejscu (prawa strona,pod prawym tylnym boczkiem, do ramy).
Przypadłością, która trochę osłabiła mój vfr-owy zapał jest sprzęgiełko rozrusznika. Wyczytałem już, że potrafi uziemić motocykl na amen. Po sezonie mam zamiar rozkręcić moje i zrobić inspekcję. No tutaj się Honda nie popisała, bo w skrajnych przypadkach dochodzi do pęknięcia tego elementu w dwóch miejscach. Na szczęście jest w obudowie i nic się nie wysypie na zewnątrz.
Padre, kolejne głupie pytanie. Czy w VFR powinny się świecić dwa światła mijania?
Pozdrawiam
Killu - Pią Wrz 07, 2012 16:13
:
Teoretycznie nie powinny się świecić, ale praktycznie wszyscy to mostkują, żeby wyglądało lepiej. Wiadomo: plastiki + 50 koni, 2 światła + 20 koni ;)

Regulator napięcia przenieś na tylny błotnik i najlepiej załóż na niego radiator z komputera :) Powinno być GIT :)

PozdRR
Borys - Pią Wrz 07, 2012 20:09
:
sitars napisał/a:
Ale na poważnie, to jest w vfr kilka rzeczy które wcześniej czy później mogą się przytrafić.

Eeee tam.. Jakbym miał się tak zastanawiać, nad wszystkimi przypadłościami, jakie trapią cyklicznie GS-a to bym go z garażu nie wypychał :P .
Padre - Pią Wrz 07, 2012 21:47
:
sam się zastanawiałem kiedyś czy powinny swiecic dwa światła czy jedno :razz: u mnie świecą dwa i może raz czy dwa widziałem vfr-ke z jednym swiatłem :grin: a co do regulatora to mam zamiar założyc z firmy Ducati energia słyszałem że są dobre :cool:
Trochę mnie martwi właśnie rozrusznik bo jakos śmiesznie zaczyna kręcic :???:
sitars - Sob Wrz 08, 2012 00:36
:
Borys napisał/a:

Eeee tam.. Jakbym miał się tak zastanawiać, nad wszystkimi przypadłościami, jakie trapią cyklicznie GS-a to bym go z garażu nie wypychał :P .


I to jest chyba słuszna koncepcja!!
Padre - Sob Wrz 08, 2012 08:19
:
sitars napisał/a:
No tutaj się Honda nie popisała, bo w skrajnych przypadkach dochodzi do pęknięcia tego elementu w dwóch miejscach. Na szczęście jest w obudowie i nic się nie wysypie na zewnątrz.

jeżeli będziesz miał obudowe całą to wystarczy rozebrac te sprzęgiełko i wymienic w nim te trzy sprężynki one zazwyczaj siadają i powodują że rolki latają w obudowie jak żyd po pustym sklepie :lol: koszt to jakieś 6zł jedna ja to samo chce zrobic ale po sezonie bo nie będe teraz oleju spuszczac :wink: aha a sprzęgiełko rozrusznika pasuje też od rc36 l to samo co rc36 ll od rc24 pasuje tylko środek bo obudowa juz jest trochę inna :cool: pozdro.