Forum Honda NTV

Powitalnia - Powitanie z Białegostoku

Alan - Nie Maj 20, 2012 12:03
: Temat postu: Powitanie z Białegostoku
Witam wszystkich,
jestem z Warszawy, teraz studiuję w Białymstoku i trafiłem na forum, bo chodzi mi po głowie kupienie jakiegoś starszego, w miarę taniego motocykla do jazdy po mieście i przejażdżek poza miasto. W ubiegłym roku kupiłem Kawasaki GPZ 500s z 2003r i pojeździłem nim 3 miesiące i tysiąc kilometrów i niestety sprzedałem czego bardzo żałuję.
Wczoraj pod Białymstokiem widziałem jak 3 NTVki jechały jedna za drugą, potem widziałem na medykaliach kogoś w koszulce z logo Waszego forum (chyba) i pomyślałem, że może NTV to jest dobry wybór :) Bardzo przemawia do mnie kardan, silnik ciągnący od dołu, bo wolę jazdę na niższych obrotach no i oczywiście Honda :mrgreen: . Za to wizualnie tył motocykla mnie zawsze zniechęcał, bo już trochę "trąca myszką" ;)
Zainteresowałem się motocyklem kolegi Mobile i napiszę zaraz pytanie w odpowiednim dziale, może wiecie coś o tej maszynie i jej historii, bo wiem, że poprzedni właściciel też był (jest?) na forum.
Pozdrawiam
walus - Nie Maj 20, 2012 20:18
:
Witam na forum NTV to super maszyna niezawodna i długo by pisać o zaletach wszystkie odpowiedzi znajdziesz na forum powodzenia . :grin:
Skorpionwr - Nie Maj 20, 2012 20:33
:
Witam Kolegę.
Moto przyjechało z Włoch. Ostatnim tam właścicielem był już mocno starszy pan. Przez ostatnie parę lat eksploatacja polegała na wyprowadzeniu moto z garażu dwa razy w miesiącu, umyciu i zrobienie rundki chyba z 10km. Brat Darka pracuje we Włoszech i mu ją wypatrzył. Historia w Polsce jest już znana, a Uczestnicy spotkań w Łojach znają ją od pierwszego spotkania.
Jac123 - Nie Maj 20, 2012 20:46
:
WWIITTAAMYY

Nareszcie ktoś z naszych stron zapatrzony na NTV-ki.
ARTURO - Nie Maj 20, 2012 20:47
:
Witam
kudlaty - Pon Maj 21, 2012 07:01
:
Cześć !!!
markali - Pon Maj 21, 2012 07:13
:
Cześć Max89!
pappuu - Pon Maj 21, 2012 07:33
:
Witaj!
Killu - Pon Maj 21, 2012 12:15
: