Forum Honda NTV
Powitalnia - Witam wszystkich!
jawsim - Czw Kwi 10, 2008 12:19
: Temat postu: Witam wszystkich!
Witam- Mam na imię Łukasz, mam 23 lata, mieszkam w Głogowie,województwo dolnośląskie. Jestem z zawodu mechanikiem, zajmuję się głównie samochodami,ale ostatnio w końcu coraz więcej motocykli i choćby motorowerów przyjeżdża. Od niedawna jestem właścicielem NTV Revere 94 rok. W porównaniu do nieszczęsnej GPz 305 z 88 roku którą miałem poprzednio ta sztuka cieszy moje oko i ucho wyglądem poważnego motocykla.Jest to motocykl,który spełnia moje oczekiwania w 80%- ma silnik V2, sylwetka klasycznego golaska, napęd wałem,silnik V2, lubi takie obroty jakie i ja lubię- na ludzkim poziomie a nie 12000 jakieś no i cenowo stała na normalnym poziomie. Wspominałem o silniku V2? Pozostałe 20 % to spełni jak nawinę więcej kilometrów.
Pozdrawiam wszystkich.
Artur - Czw Kwi 10, 2008 12:56
:
Witaj i prosimy o fotki
kermadec - Czw Kwi 10, 2008 12:59
:
Cześć. Witam na forum .
P.S. Macie taki ładny, różowy most .
ADI - Czw Kwi 10, 2008 20:08
:
Witam !!! Mojego sąsiada I Pozdrawiam!!!
akielek - Czw Kwi 10, 2008 20:15
:
Witam posiadacza najfajniejszego rocznika NTV
jawsim - Pią Kwi 11, 2008 11:06
:
no ten most jest . Wkleję fotki jak tylko przestanę być żółtodziobem bo chwilowo mam zakaz.
kermadec - Pią Kwi 11, 2008 13:10
:
Dziwne, że wszyscy Głogowianie narzekają na kolor mostu. Mi się nawet podoba. Mało tego - jest to znak rozpoznawczy Głogowa .
P.S. Byłem kilka razy w Głogowie. Nawet byłem na jakiejś imprezie w lokalu który znajdował sie w jakiejś starej baszcie... Nie pamiętam już szczegółów .
jawsim - Pią Kwi 11, 2008 18:28
:
dla mnie ten kolor jest zbyt, eee, tolerancyjny a co do baszty to chyba o zamek jednak chodziło. tak czy owak miasteczko fajne- mamy tez sporawe rondo, na którym można fajnie sobie się pokręcić czasem z nudów:)
praetor - Pią Kwi 11, 2008 19:26
: Temat postu: Siemka JAWSIM
Gratulacje. Zobaczysz te 20% to kwestia czasu. Moto jest na medal.
MOTO-POZDRO