Forum Honda NTV

Ogólne - CB 500-Zephyr 550-NTV-650

pieniek - Sob Lis 26, 2011 21:28
: Temat postu: CB 500-Zephyr 550-NTV-650
Jak pisałem w powitalni obecnie jeżdżę zephyrem.Szukałem cebulki ale w kwocie jaką miałem nic nie mogłem ustrzelić,poza padaką oczywiście.Tak czy siak padło na kawasaki,nie do końca wiedziałem czego wymagać,oprócz klasycznej sylwetki he he...motocykl w 70% eksploatuję w mieście więc najlepszy byłby skuter.Ale bez baku między nogami...jeździć?!?
Ogólnie całkiem sympatyczny sprzęcik o ładnej sylwetce,którą nieco szpeci tylna opona w rozmiarze 140-80,dobre hample,żywotny silnik(o dziwo mój nie łyka oleju choć jak mówią jak kawa nie bierze oleju tzn.,że go już nie ma),zawieszenie...no cóż bez cudów ,ale po usztywnieniu przodu daje radę,tym bardziej że nie mam aspiracji wyczynowych.
A teraz ,dla tych co wytrwali,sedno dlaczego zainteresowałem się NTV.
Po pierwsze przeniesienie napędu,przy 200 - 300km tygodniowo muszę smarować łańcuch dwa razy w miesiącu,co beż stopki centralnej jest trochę beeee.Po drugie regulacja zaworów co 6tys.,płytkami..porażka,cztery cylindry w rzędzie,no to ujdzie,ale żeby jechało trzeba kręcić.
Sami widzicie że obsługa silnika i jego charakterystyka i przeniesienie napędu to potężny plus dla NTV
Sam wygląd no cóż czym więcej oglądam tym bardziej mi się Hanka podoba.
Ale też mam pewne obawy.Po pierwsze gdzieś wyczytałem ,że motocykl prowadzi się specyficznie i trzeba się do tego przyzwyczaić?!? nie bałdzo łapię,chyba do każdego sprzętu trzeba się przyzwyczaić???Na pewno mieliście lub macie porównanie,przynajmniej niektórzy-jest taka przepaść naprawdę?
Druga sprawa to nieszczęsna pozycja nóg,mam 180cm i długie przeszczepy jak modelka(i krzywe jak koń z kreskówek), w kawie od stopki do kanapy w linii, mniej więcej,pionowej jest 42cm.,mógłby Ktoś zmierzyć w swojej hondzi.Jakiś link do przeróbki ,wiem że Ktoś się dokopał na forum zza odry,sam nie mogę znaleźć.W ogóle to troszkę nie ogarniam forum z braku czasu więc jeśli powieliłem pytania to mi wybaczcie.Co do samego forum to kolejny plus za NTV. Uff sie naklepałem jak nigdy... :razz:
Skorpionwr - Sob Lis 26, 2011 21:37
:
Kolego na NTV-kach jeżdżą chłopy po prawie dwa metry więc bezproblemowo Dasz radę i Ty.
Przecież nogi i tak Ci się kończą perzy d.... :razz: jakie by nie były długie. :wink:
andrut78 - Sob Lis 26, 2011 21:50
:
Po pierwsze to właśnie chyba nam wszystkim przypomniałeś dlaczego mamy NTV'ki. Wielkie dzięki, naprawdę, bo pewnie już niektórzy na nowy sezon chcieliby moto zmienić ale jak mawia mój ojciec lepsze wrogiem dobrego - szczególnie, że NTV'ka jest bardzo ale to bardzo dobra.

Po drugie to na NTV'ce spokojnie się pomieścisz ze swoimi 180 cm, szczególnie, że jak piszesz moto używasz raczej do krótkich przelotów po mieście. Jeżeli będzie Ci nie wygodnie w trasie to pomyść o raiserach (podwyższeniach do kierownicy) oraz zestawie do obniżenia podnóżków: http://hondantv.pl/forum/viewtopic.php?t=3387

A jeżeli chodzi o specyfikę prowadzenia to dla mnie same plusy są. Bo przede wszystkim po pierwsze nie jest to motong do sportowej jazdy. Wał usztywnia konstrukcje przy przyspieszaniu (moim zdaniem bomba), przy skręcie musisz używać przeciwskrętu (świadomie) inaczej nie skręca. I to jest właśnie najlepsze bo nie zdmuchnie Cię z drogi powiew wiatru spowodowany minięciem pędzącego tira - w zeszłym sezonie mieliśmy taki przypadek w Opolu, że koleżankę na Bandicie zdmuchnęło z drogi na prostym odcinku przy prędkości 160 km/h - NTV'ki nie zdmuchnie.
A silnik V2 daje zajebiaszczy efekt przy hamowaniu silnikiem - szczególnie podczas pochylenia się w zakręcie ;)
Podchodź do tych 50 KM z pokorą a będzie Ci się dobrze jeździć. W ogóle się nie przejmuj jakimiś niby mankamentami NTV'ek. Ten motocykl to Sokół Millenium Hondy, według mnie powinien być bardziej kultowy niż HD. O serwisie to tylko na początku i na końcu sezonu możesz sobie przypomnieć, chociaż co poniektórzy olej zmieniają nawet co trzy lata.
Killu - Sob Lis 26, 2011 22:10
:
Poza tym nie chodzi tylko o odległość podnóżków od kanapy, ale także (a może przede wszystkim) o kont ugięcia nóg w kolanach. Im bardziej zbliżony do prostego, tym wygodniej (teoretycznie).

NTV jest mistrz! Nie wierz w brednie, jakie ludzie wypisują po internecie o prowadzeniu tego motocykla. Nawet zmiana opon może tutaj diametralnie zmienić sytuacje. Chłopaki mówią, że wszystko, co dziwne tkwi w kierownicy połówkowej z początkowych lat produkcji. Zmiana kierownicy diametralnie poprawia sprawę. Wierzę na sowo, bo sam bawię się w przekładki kierownic i faktycznie ma to znaczenie.

Tak, czy inaczej NTV dysponuje takimi możliwościami, jakie przeciętnemu jeźdźcowi ciężko wykorzystać na drodze chociaż w 50%. To, że ktoś czegoś tam nie potrafi, nie znaczy, że się nie da. Pogłębianie/poszerzanie zakrętów, to na normalnych, świeżych, okrągłych oponach MIT! Przynajmniej, jeżeli chodzi o roczniki '93 i wyżej.

Nie dajmy się zwariować. NTV, to motocykl do tańca i do różańca. Może i nie ma największej mocy na świecie, nie osiąga ponaddźwiękowych prędkości, i nie dysponuje wysoce zaawansowaną elektroniką, heblami z ABSem, kontrolą trakcji etc. To prosty, niewysilony, tani w utrzymaniu i eksploatacji motocykl, który jednak ma ogromny potencjał. Jak dla mnie, gdyby miała te powiedzmy 20-40 koni więcej, byłaby dla mnie motocyklem bliskim ideału. Ale i bez tego stadka jest bardzo fajnie.
pikonrad - Sob Lis 26, 2011 23:33
:
Zephyra nie znam, NTV to mój pierwszy motocykl. W mieście rzekłbym ideał. Jeśli to główne przeznaczenie, nie widzę innego moto. Wystarczający kop, dobrze pewnie się prowadzi. To ułożenie nóg, które rzeczywiście w trasie męczy, w mieście daje świetne wyczucie pojazdu.
W trasie, po 150 km zaczynam odczuwać umęczenie nóg. Dlatego przymierzam się do tego, by coś z tym zrobić. Spacerówki, albo opuszczenie podnóżków, a może jedno i drugie.
pieniek - Sob Lis 26, 2011 23:41
:
Lał forum żyje ,troszkę powertowałem co piszecie o kaskach a tu ....a więc dzięki za opis pozytywnych stron prowadzenia ntv,andrut po mieście to wiem że dam radę ale na trasie strasznie drętwieje mi lewa noga w kolanie,przeciwskrętu używam świadomie od niedawna po przeczytaniu książki ...cholera nie pamiętam tytułu.A i naszła mnie pewna refleksja jak ja w ogóle przeżyłem ,i wielu innych,na mojej wściekłej ćwiartce 20 lat temu ,nie było książek,ubrań,kask jaki się dorwało taki był,kolor ,rozmiar,pamiętam jak przyciemniłem sobie szybkę folia z wymytego jakimś specyfikiem zdjęcia rentgenowskiego ,prawie nic nie było widać he he...Ale do rzeczy,Killu wiem że ten kąt jest ważny ale w NTV i zephyrku bardzo podobnie są umieszczone dupa stopy,więc ta odległość ma największe znaczenie dla tegoż kąta,ale ważne że zwróciłeś uwagę na fajerkę ,ta skuterowa mnie troszkę niepokoiła.Co do tych 2m.,to ja mam nożyny od takiego chłopa na bank he he,no i wiecie dać radę jechać a się tą jazdą cieszyć ....Oczywiście przed kupnem się kulnę ale nie chciałbym przerysować bo bym musiał kupić a póki co mam kawę ,więc dwa motory ..tego bym nie przeżył na pewno :wink: chyba że z walizkami między bajkami i plandeką nad głową...
A jeszcze pytanko co z tym rokiem 88,i początkiem produkcji ,długa jedynka,jakiś luz w napędzie i miękkie sprężyny,o ile jedynka długa w korkach to nawet fajna sprawa sprężyna można zmienić ale ten luz...beeee???
Cholera jeszcze jedno,mogę tak bez końca,andrut to chyba Ty kombinowałeś jakieś osłony na ręce,masz już zamontowane?
Konrad o tym nie pomyślałem ale faktycznie po mieście to może być zaleta,w ostateczności można zrobić przerwę w trasie na ..oranżadę?
a tu moto po przeróbce
ntv.de
Pozdro i jeszcze raz serdeczne dzięki za odp.,
DorDaw - Nie Lis 27, 2011 00:01
:
pieniek napisał/a:
Co do tych 2m.,to ja mam nożyny od takiego chłopa na bank



Myślę że nie tylko ............."nożyny" :razz: :razz: :razz:

Pozdrawiam , ja 198 cm
Killu - Nie Lis 27, 2011 00:30
:
Na podstawie www.bikez.com wnioskuję, że:

Wysokość kanapy w zpehyrze 550 1997r wynosi: 795mm
Wysokość kanapy w NTV 650 1993 wynosi: 780mm

Pytanie, w jakich ustawieniach amora dokonywane były pomiary? 1,5cm to dużo i nie dużo za razem...

Ale jeszcze dwie fotki:



Jak dla mnie, na oko, relacja kanapa-podnóżki wygląda bardzo podobnie...

A te podnóżki z aukcji, to jakaś masakra... Jak dla mnie, to aż do przesady nisko.
andrut78 - Nie Lis 27, 2011 09:38
:
Tak, mam handbary, są super. Napisz co chcesz wiedzieć.
pieniek - Nie Lis 27, 2011 09:55
:
Killu DZIęKI ,widziałem posta już wczoraj ale nie dałem rady he he...jesteś chłopie niezmordowany na tym forum,co do tego obniżenia stopek to gość musi teraz uważać na zakrętach na ustawienie stop,poza tym Ktoś na forum kleci gmole,tez jest to jakieś rozwiązanie na trasie. DorDaw ja się teraz zastanawiam czy nie za krótki jestem :razz:
A...78,napisz proszę jak się jeździ,czy się nie wyginają od wiatru jakoś dziwnie,wibrują itp.,a i jak się je montuje ,te ciężarki na kierce się wywala wtedy,czy zostają?
I przypomniała mi się jeszcze jedna jak dla mnie zaleta NTV-ki,silnik chłodzony cieczą,dostajemy dużo kulturalniejszą jednostkę,rozruch zimnej kawy a potem dźwięk na wolnych obrotach może przyprawić o zawał serca,tym bardziej że ssanie jest bardzo czułe i albo nie mozna odpalić,albo wali na 4,5 tys.obrotów. :???:
andrut78 - Nie Lis 27, 2011 12:55
:
Wrzucam parę zdjęć z handbarami.




Montaż jest bardzo prosty, ja żadnych ciężarków nie wywalałem, mam nawet końcówki kierownicy.
Konstrukcja jest niesamowicie stabilna i nie ma tu mowy o żadnych drganiach ani wyginaniu się na wietrze. Sprawdziłem to osobiscie (prędkość max wdg GPS 180 km/h).
pieniek - Nie Lis 27, 2011 14:12
:
Widze tu wiecej fajnych dodatkow...poki co mozesz dac namiar gdzie to kupiles i jak sie zwie,cena 80pl.,to znalazlem, :razz:
sitars - Nie Lis 27, 2011 15:43
:
Killu, ale MIAŁEŚ ładną NTV ;)
Pozdrawiam
P.S.
Oczywiście, teraz jest jedyna w swoim rodzaju.
pikonrad - Nie Lis 27, 2011 18:50
:
Co do niemieckiej NTVki z aukcji, to wbrew pozorom te podnóżki nie są aż tak nisko. Są znacznie bardziej wysunięte do przodu niż obniżone, czyli niewiele obniżając znacznie rozprostowano kolano. Byłbym gotów dać 150PLN za taki zestaw.
Zdjęcia zapodane przez Killa pokazują kilka innych ważnych różnic:
1. do NTV łatwiej przytroczyć bagaż + dla NTV
2. kąt nachylenia główki Zephyr ma bardziej sportowy, NTV bardziej turystyczny - większy moment prostujący, stąd jak ktoś pisał skręcanie tylko świadomym przeciwskrętem, za to nagły podmuch nie robi wrażenia. Dla mnie + dla NTV
3. z NTV odpada legendarny prawy boczek - :mrgreen:

Czego nie widać na zdjęciach, to to, że NTV przy spokojnej jeździe swobodnie zchodzi poniżej 5l/100 km, co przy tym zbiorniku daje świetny zasięg ponad 400km, a przy tendencjach obserwowanych na stacjach jest coraz istotniejsze.

Andrut jaka to szyba?
andrut78 - Nie Lis 27, 2011 19:51
:
Nie wiem jaka to szyba, spróbuję ustalić.

A boczek odpadający to mit, mi się co prawda raz zdarzyło przy 160 km/h ale źle go założyłem. Na szczęście udało mi się go noga przytrzymać i nie odpadł.
pieniek - Nie Lis 27, 2011 20:32
:
Andrut jakie to handbary,spróbuj ustalić proszę :razz: ,To Killa ta NTV...to boczek zgubił na winklu bo przytarł o asfalt :wink: To się nazywa domknąć opnę na max,co do zephyrka z fotki ,mój na szczęście nie jest taki ładny ...nie będzie żal :cry:
BOLGIER - Nie Lis 27, 2011 20:51
:
Dodam tylko, że mam 188 cm i 98kg i siedzi mi się bardzo dobrze i wygodnie.
andrut78 - Nie Lis 27, 2011 22:13
:
Oryginalne handbary są firmy ACERBIS: http://allegro.pl/handbar...1949783934.html

Ale można znaleźć podróbki (różnią się tylko innym napisem, lub ich brakiem - tak jak u mnie): http://allegro.pl/oslony-...1948089803.html
luke1111 - Sro Lis 30, 2011 15:45
:
Hej!
nawet sie nie zastanawiaj, tylko kawasaki wyrzuc w krzaki i kupuj NTVałkę!

Ja mam 184 cm i 80 kilo i w mieście jezdzi mi sie wysmieniecie. Fakt ze na trasie dokucza troche ustawienie nóg, ale mi bardzo podoba sie nieco "sportowa pozycja" na NTV'ałce, szczególnie ze mam motocykl z '91 roku, jeszcze z połówkową kierownicą. Przejechałem sie kiedyś NTVałka z rurkową kierą i musze powiedziec, ze dziwnie mi było - moze kwestia przyzwyczajenia.
Jezdziłem też 2 tygodnie monsterem kolezanki - z orginalną, stosunkowo szeroką kierą i w sumie to prowadził sie gorzej od Hondziny, wiec rozpisywać sie o prowadzeniu i komforcie mozna długo, musisz po prostu kulnąć sie NTVałką :)

Jezeli chodzi o za długą jedynke, to mi nic nie przeszkadza, wyskakująca dwojka to problem źle wyregulowanego luzu klamki/ linki sprzegła i/ lub złej techniki zapinania biegu. Albo dwojka sie konczy.

Zbyt miekki przód (kwestia gustu) mozna usztywnic poprzez wymiane oleju w zawieszeniu na gestszy (jest do tego tutorial na forum)

Luzy w układzie napedowym? nie wiem, czy ktoś cie nie oszukał, ale przy zakupie jak sprawdzisz luz na tylnym kole przy zapietym biegu to nie powinno byc problemu.
Chyba, ze mowisz o stukach/ poszarpywaniu dobiegajacych z ukł. napedowego kiedy jedzie sie na zbyt wysokim biegu w stosunku do predkosci, wtedy redukcja i po problemie.

Na odpadajace boczki patent ma kolega Ente

Do plusów jeszcze:
- płaski zbiornik - ułatwia montaz tankbag'a
- spalanie ponizej 5 l
- łatwość serwisowania - przygotowanie do sezonu (filtry, oleje, płyny, klocki, swiece, zawory, gaziory itp.) robie sam, a to dopiero moj 3 sezon i nie jestem zawodowym mechanizatorem - wystarczy, ze ktoś Ci pokaze za pierwszym razem ;)
- spalanie ponizej 5l
- niezawodność
- 2 swiece na cylinder
- prostota konstrukcjii
- wał w monowachaczu :)
- krotki tłumik koncowy (w starszych modelach)
- dźwiek silnika
- elastyczność jednostki
- spalanie...
- i tak dalej

troche sie rozpisałem, ale faktycznie przypominam soebie jaki mamy fajny motocykl!
pieniek - Sro Lis 30, 2011 18:44
:
luke1111 moja wiedza na temat ntv to internet,glownie ten artykul NTV
po prostu teraz wiem czego od motocykla oczekuje,tutaj dodatkowo pytalem o pierwszy rok produkcji bo akurat byla biala perelka z 88 roku,ale tak czy siak dzieki,ze pali 5 litrow juz pamietam he he...
bedur - Sro Lis 30, 2011 19:36
:
Ja bym jeszcze dodał że największą zaletą jest brak wad :mrgreen: Pozdro.
DorDaw - Sro Lis 30, 2011 19:50
:
luke1111 napisał/a:
- spalanie ponizej 5 l


napisałeś to dwa razy , :razz: pewnie spalanie spadnie do średniej 2,5 l/100 :razz: :razz:
pieniek - Sro Lis 30, 2011 23:07
:
bedur a pompa paliwa :???: ,moim zdaniem to wada ,choć przy takim forum i ludziach faktycznie znikoma :cool:
DorDaw - Sro Lis 30, 2011 23:08
:
przecież musi być jakiś rodzynek :cool: :lol: :mrgreen:
Borys - Czw Gru 01, 2011 00:34
:
Pieniek, z tą pompą paliwa też nie ma dramatu. Ta sama pompa zasila silniki w Africa Twin. Chłopaki z Forum Afryki znaleźli i opracowali rozwiązanie przepalających się styków w pompie paliwa. Kwestia wmontowania mikroprzekaźniczka w korpus pompy i odpowiedniego podłączenia go przylutowanymi kabelkami do kabelków w pompie (robota na pół godziny dla średnio wprawnego domowego majsterklepki). Po takiej przeróbce pompa się po prostu nie zużywa.
Co do pozycji, już to wcześniej gdzieś pisałem. Po jakichś dwóch godzinach mi też drętwieją lekko nogi. Wtedy przydają się gmole, na których można nogi wyprostować, choćby na te pół minuty. To na prawdę dużo daje, można jechać dalej. Zawsze można oddać siedzenie do tapicera i za kilkadziesiąt zł dołożyć gąbki aby lekko unieść tyłek. Efekt powinien być zadowalający.
Jak dla mnie największym minusem NTV-ki jest jej przednie zawieszenie. Jest to prosty widelec teleskopowy, bez żadnych regulacji, o krótkim skoku. W normalnej jeździe wystarczający, ale na dziurach szczęka trochę boli. Podejrzewam jednak że w Zefirku czy innych podobnych klasą motocyklach jakość przednich zawiasów będzie bardzo porównywalna.. Przedni hebel też mógłby być ostrzejszy. Przy dwóch osobach na pokładzie i bagażu trzeba dość rozsądnie planować drogę hamowania. Nie bez powodu w Devilce dołożono drugą tarczę. Jednak dramatu nie ma, da się z tym żyć, zwłaszcza że jest to moto turystyczne a nie sportowe...
Generalnie NTV-ka jest wspaniała jako motocykl pierwszy, a dla wielu z nas jest motocyklem na lata.
O prostocie konstrukcji, ekonomii serwisowania (zawory na śrubkach, regulacja co 12tys km chyba), małym spalaniu i brakiem kłopotów w trakcie eksploatacji, nie będę się powtarzał :) .

Aha, jeszcze jedno. Motocykl ma bardzo elastyczny silnik. Ciągnie ładnie od samego dołu. Żeby jeździć dynamicznie nie musisz go wysoko kręcić, wystarczy średni zakres obrotów. Odbija się to na niskim spalaniu, średnio w okolicach 5 litrów choć bez trudu można zejść jeszcze niżej.
pieniek - Czw Gru 01, 2011 11:45
:
Borys już się doczytałem o pompie i jej zamiennikach,przeróbkach itp.,dlatego napisałem że z tym forum to nie problem,zawieszenie w zephyrku jest też kiepskie u mnie na pierwszy ogien poszły sprężyny z przodu bo mi dobijało,co do hebli nie mogę się przyczepić ale trochę słabsze też mogą być ,najbardziej się cieszę na elastyczny silnik ,w mieście z pasażerem jazda na moim obecnym motocyklu nie jest za przyjemna...
Podsumowując dzięki za wszystkie odp.,moje obawy zostały rozwiane ,pozostało się pozbyć kawy(nie bez żalu,w końcu to mój pierwszy poważny sprzęt),i zakupić NTV-kę,ale już :wink: i tak się cieszę że trafiłem na to forum.
Jeszcze tylko ostatnie pytanko,naprawdę czerwone są najszybsze...he he,mi chodzi po głowie biała perła
KLICK
walus - Czw Gru 01, 2011 15:58
:
pieniek ładna sztuka ta blondi zgrabna itd itp....
Borys - Czw Gru 01, 2011 21:47
:
No niestety zmartwię Cię. Przynajmniej wśród Hond czerwone są szybsze! Sprawdzone, testowane, bezdyskusyjnie uznane za pewnik :) .
Chcesz mieć białe, to tylko beemka :P
pieniek - Czw Gru 01, 2011 22:39
:
no widziałem balbine,póki co mam na pocieszenie czerwone kawasaki,i tu musze oddać kolejny plus zephyrkowi że kolorek jest naprawdę świetny ,właściwie nie lubię czerwonego ale po polerce nabrał takiej fajnej głębi że...ale te stare farbki w ogóle siakieś lepsiejsze,
Waluś no mi też pasuje ta blondi,ale póki co mam embargo na zakupy motocykli he he
pikonrad - Czw Gru 01, 2011 23:02
:
luke i borys, to ja jeszcze dodam do tego co pisaliście, że spalanie poniżej 5l :mrgreen:
A ja poraz kolejny spędziłem godzinę przy ineternecie porównując rózne cuda z moją NTV i wciąz nie widzę lepszego dla mnie modelu.
Killu - Pią Gru 02, 2011 00:18
:
Bo takowy nie istnieje :D TVN to Master, nad mastery! Szef wszystkich szefów ;)

Borys, zapomniał wół, jak cielęciem był :P Ma dwie tarcze z przodu, oraz telelever i cwaniakuje :P

Moim zdaniem heble w NTV są wystarczające. Jeżeli ktoś bardzo tego chce, to da się oderwać tył od ziemi, a jeżeli się tego nie prowokuje celowo, to nie ma na to szans. I to jest właśnie fajne. Poza tym spadają koszty eksploatacji. Co do zawieszki, to może i przód nie jest regulowany. Ale odpowiedzmy sobie na jedno pytanie:
KTO Z NAS POTRAFI PRAWIDŁOWO USTAWIć ZAWIESZENIE MOTOCYKLA?
Ja nie potrafię i wydaje mi się, że nie znam osobiście ani jednej osoby, która to potrafi. I tak regulujemy zawieszenie tak pi razy drzwi, jak nam się uda.

No i potrafi palić poniżej 5l :P

Co do tej szybkości czerwonych, to może wreszcie zweryfikujemy sprawę na torze? Szczerze, serdecznie i gorąco zachęcam :twisted:
kudlaty - Pią Gru 02, 2011 07:36
:
Killu napisał/a:
Co do tej szybkości czerwonych, to może wreszcie zweryfikujemy sprawę na torze? Szczerze, serdecznie i gorąco zachęcam :twisted:


Kamil, Ty i Twoj Pucus jestescie wyjatkiem w tym stwierdzeniu :mrgreen: , ale czy kupuje sie NTV-ke czy Devilke zeby za...c caly czas na maxa?? Tu chodzi o o przyjemnosc, a i tak w miescie jezdzi sie calkiem zwinnie.
Killu - Pią Gru 02, 2011 09:33
:
kudlaty napisał/a:
Kamil, Ty i Twoj Pucus jestescie wyjatkiem w tym stwierdzeniu :mrgreen:


Czy ja wiem... Ktokolwiek nie poleci na tor. Nie ważne, czy jeździ dwa sezony, pięć, czy ma za sobą zaledwie 3 tys km. Po 2-3 sesjach wszyscy trzymają już podobny poziom. Progres po trzech dobrze spożytkowanych sesjach jest naprawdę porażający. Ktoś, dla kogo celem jest położenie maszynki jak najniżej i zejście na kolano, dobrze poprowadzony, na takim Kisielinie osiągnie to w mgnieniu oka. Po kilkunastu okrążeniach sprawa będzie już zupełnie intuicyjna i dziwnym będzie nie lecieć na kolanie. Natomiast pierwsze skrzypce zacznie grać to, co dany kierownik naprawdę potrafi.

Gdybyśmy polecieli gdzieś na winkle, pewnie zostałbym gdzieś w 1/3 peletonu. Chyba, że naprawdę dobrze bym je znał.

Ja tak Was podpuszczałem cały poprzedni sezon i nikt się nie zdecydował polecieć ze mną. Może w tym sezonie się uda ;)

PS. Co ciekawe, spalanie na torze Wallrav Race Center, przy umiarkowanie agresywnej jeździe nadal oscyluje przy 5l/100km :lol:
buu-84 - Pią Gru 02, 2011 17:12
:
i masz blondynę w przystępnej cenie :D http://otomoto.pl/honda-ntv-M2981635.html
haidi - Pią Gru 02, 2011 17:31
:
Widzialem ja tylko sie zastanawiem co to sa cień na ramie z prawej strony nad tą "poprzeczką" na ramie. Widać na 1 i 4 zdjeciu, wyglada troche jak wgniecenie. W sumie na 3 zdjeciu na lewej stronie w tym samym miejscu to wygląda też dziwnie.
Killu - Pią Gru 02, 2011 17:48
:
Tak bez jakiegoś niesamowitego zagłębiania się w detale, ta trójca wydaje mi się najbardziej sensowna:

http://otomoto.pl/honda-ntv-revere-M2981993.html

http://moto.allegro.pl/ho...1945668366.html

http://moto.allegro.pl/ho...1946601615.html

Nie czytałem opisów i nie zagłębiałem się w szczegóły. Po prostu odrzuciłem wszystkie, które raziły i tak wyłoniłem najlepiej zachowaną wizualnie trójkę.
pieniek - Nie Gru 11, 2011 17:37
:
czy te biale nie beda glupie :twisted:
,odgrzeję kotleta bo sezon bliskoNTV