Forum Honda NTV

Problemy techniczne - co to jest?

haidi - Pią Paź 28, 2011 16:03
: Temat postu: co to jest?
Pytanie do was: co to za "dziura"?




Kamil20d - Pią Paź 28, 2011 16:20
:
Niestety nie pomogę Ci w wyjaśnieniu tej zagadki. Z tym, że u Ciebie coś z tego otworka cieknie a u mnie sucho.
Killu - Sob Paź 29, 2011 00:08
:
Tylko mi nie mówcie, że też mam taką dziurę w silniku i nic o tym nie wiem :( Mi to zalatuje na jakiś ubytek materiału...
haidi - Sob Paź 29, 2011 10:37
:
Mógłby ktoś jeszcze spojrzeć u siebie jak to wygląda? Bardzo proszę :)
bedur - Nie Paź 30, 2011 11:08
:
Haidi byłem sprawdzić. U mnie też są takie otworki tyle, że suche. Może tam jest jakaś uszczelka która się rozszczelniła :?:
haidi - Nie Paź 30, 2011 12:21
:
Dzieki bedur. Killu taki ubytek powinieneś mieć też u siebie, a nawet dwa. Ciekawi mnie co to takiego i czemu sie to poci.
Kamil20d - Nie Paź 30, 2011 12:22
:
U mnie to wygląda tak
.

Zdjęcie trochę niewyraźne
Na pewno nie jest to przypadkowy ubytek skoro jest na obydwóch garach. I ma go większość NTV.

Tu lepiej widać te ubytki na zdjętych głowicach
.
haidi - Nie Paź 30, 2011 12:28
:
Dzieki Kamil ;)
Kamil20d - Nie Paź 30, 2011 12:33
:
Nie ma za co haidi. Tylko dalej nie wiem co to jest i do czego służy :???:
walus - Nie Paź 30, 2011 20:16
:
Stawiam na to ,że to płyn chłodzący a co się z tym wiąże wymiana uszczelki tak myślę .A ten ubytek to kontrolka że czas na wymianę uszczelki i ma ją każda HONDA NTV . :wink:
ARTURO - Pon Paź 31, 2011 19:28
:
Jeżeli mocno ci się poci tym otworem może warto zajrzeć do uszczelki pod głowicą . Wszyscy polecają przy każdej rozbiórce wymianę na nowa , ja kiedy rozbierałem moja Revkę zaryzykowałem i umyłem uszczelkę w nitro i założyłem starą (ale tak samo i w to samo miejsce) . Jednak uszczelkę cieniutko posmarowałem silikonem 350°C . Nie wymieniałem uszczelki , gdyż w NTV jest cała z aluminiowej blaszki i wyglądała jak nówka po nitrze :razz:
Myślę , że dobrze zrobiłem , jest szczelnie i parę groszy w kieszeni . Jest to sprawa jednak indywidualna i każdą uszczelkę trzeba obejrzeć , minimalne wżery ją dyskwalifikują .
Co do otworu to bardzo mi się przydał podczas rozczepiania głowicy z cylindrem . Wystarczyło włożyć tam śrubokręt i podważyć (może to też po to :wink: )
goliat - Nie Lis 06, 2011 21:33
:
Pamietacie Fiata 126p? tam tez byly takie otwory na kazdym cylindrze (sruba z otworem) Podejrzewam, ze w glowicy jest rowek (dookola cylindra) i w przypadku uszkodzenia uszczelki tam wlasnie wydobywa sie plyn lub olej. Uszczelka czym predzej do wymiany...
cinek - Pon Lis 07, 2011 13:03
:
Maluch jest chłodzony powietrzem, więc wypływu cieczy chłodzącej nie może być.
goliat - Pon Lis 07, 2011 13:23
:
cinek napisał/a:
Maluch jest chłodzony powietrzem, więc wypływu cieczy chłodzącej nie może być.


sorki, jasne ze tak! oczywiscie chodzi w tym przypadku o olej :idea: