Killu napisał/a: |
Ostatecznie jeździsz z podłączoną pompą, czy bez pompy w układzie? |
Killu napisał/a: |
Odpiąłeś tylko kabel, czy w ogóle pominąłeś ją w układzie i wężyk z baku idzie prosto do gaźników |
Killu napisał/a: |
I ostatnie pytanie... Jak dokonujesz tego, że przy 370km przełączasz się dopiero na rezerwę? Chyba, że znowu coś źle zrozumiałem... |
ARTURO napisał/a: |
Obieramy wersję , że w filtrze nie ma paliwa ; motor zgasł , ty przełączasz na rezerwę i kręcisz rozrusznikiem , nie odpala bo pompa musi w tym czasie nabić a akumulator słabnie , i teraz zależy w jakim go masz stanie jeśli jest cienki to może być powód nie odpalenia . Ja zawsze trochę prędzej przełączam na rezerwę , żeby go potem nie męczyć A może po prostu na rezerwie ci nie chce lecieć przez zatkany kranik w tej pozycji . Powodów może być wiele . Opisz po tej małej poradzie co się dzieje będziemy myśleć dalej. |
Cytat: |
Po włączeniu zapłony pompa chodzi cały czas |
uzyt napisał/a: |
a jezeli to problem kraniku to jak go wyczyscic?
bo rozebrac problemu nie ma. |
uzyt napisał/a: |
I jeszcze jedna sprawa może z tym związana.
Kilka tyg temu odpaliłem maszynę przejechcalem na szczęście kilka km i nagle się wyłąnczyl i po wciśnięciu przycisku START w ogóle nie kręcił rozrusznik, mechanik przez tel by sprawdzić kazał zrobić zwarcie miedzy dwiema śrubami przy cewce zapłonowej i kręcił rozrusznik. Po doholowaniu do domu i sprawdzeniu okazało się ze wywalił mi bezpiecznik 2 od zapłonu po wymianie zaczęło działać. lecz w tym tyg to samo. Zastanawiam się czy jest możliwe ze to jest od tej pompy paliwa może jest uszkodzona czy coś;/ |
kresek napisał/a: |
oto jeszcze trza zerknąć a włącznik zapłonu (te w manetce)może jakaś zworka tam się robi |
ARTURO napisał/a: |
Tam jest wszystko opisane i jest adres na płytkę http://hondantv.pl/forum/viewtopic.php?t=2206 |
uzyt napisał/a: |
wyłancza |
Pirania napisał/a: |
problemu z ortografią. |
uzyt napisał/a: |
tylko jednak nie wsadzili instrukcji |