Forum Honda NTV

Problemy techniczne - Silnik się dławi (przerywa) przy 3-4 tyś obr.

bajbro - Pią Kwi 22, 2011 13:19
: Temat postu: Silnik się dławi (przerywa) przy 3-4 tyś obr.
Witam mam problem, w mojej DAUVILLCE (99r.), przy obrotach ok 3-4 tyś silnik sie dławi, (przerywa - szarpie) obrotomierz w tym czasie spada do "0",tak jakby było odcięcie zapłonu, poradżcie co może być przyczyną, wszystkie możliwe styki instalacji sprawdziłem, może ktoś miał coś podobnego ze swoim sprzętem -proszę o poradę bo już się zbliża czas na zloty.
Skorpionwr - Pią Kwi 22, 2011 13:42
:
Zanim zacznie się myślenie, czy wymieniałeś filtry? Może być za mało paliwa lub powietrza dlatego silnik się dusi.
Polarek - Pią Kwi 22, 2011 15:07
:
Pewnie nie obedzie sie bez czyszczenia gaznika niestety...
bajbro - Pią Kwi 22, 2011 15:15
:
Filtry ok - nowe, w sumie on się nie dławi ale przerywa -szarpie i w tym samym czasie obrotomierz spada na do zera, tak jakby coś z prądem.
ARTURO - Pią Kwi 22, 2011 15:15
:
Dziwne , że obrotomierz spada do zera :roll:
To znaczy spada i rośnie , czy jest zero non stop na tych obrotach ?
Spróbuj wejść na te obroty na luzie (nie jadąc) i co wtedy czy będzie to samo ?
ronin - Pią Kwi 22, 2011 17:27
:
Obstawiam gaźnik albo zapłon. Sprawdź świece i przeczyść gaźnik, na pewno nie zaszkodzi :mrgreen:
tomeczek151 - Pią Kwi 22, 2011 17:37
:
A ja powiem że to sprawa prądowa, sprawdź czujnik bocznej stopki czy nie lata luźno, albo go rozepnij te kable i zaizoluj i spróbuj jaki efekt.
bajbro - Pią Kwi 22, 2011 17:56
:
moto po przeglądzie, wymiana świec, synchronizacja gażników, sprawdzenie zaworów i co tylko, wymiana płynów zrobiłem ok 200 km, było ok a teraz to się dzieje, na biegu jałowym to samo , właśnie rozłańczyłem i złączyłem wiązki instalacji i idę na małą jazdę próbną
Bob - Pią Kwi 22, 2011 18:43
:
Traci całkowicie prąd (np. światło przygasa) czy tyczy się to tylko silnika ?

Może zmierzyć jakie jest ładowanie?
ARTURO - Pią Kwi 22, 2011 18:44
:
Przytaknął bym Tomeczkowi151 na tę nóżkę ale odpada jeśli to samo robi na postoju (bez biegu) A może coś nie łączy w wyłączniku awaryjnym przy manetce gazu . Miałem kiedyś ten problem , ale u mnie robiło zwarcie w tym włączniku i przepalał się bezpiecznik a motor gasł .
Kabel się przetarł i dotykał kierownicy (masy)
bajbro - Pią Kwi 22, 2011 19:21
:
Po jeździe próbnej - to samo, jutro spróbuję rozkręcić wyłącznik przy manetce gazu, a nóż, dzisiaj daje sobie odbój.
DorDaw - Pią Kwi 22, 2011 20:12
:
Spróbuj jeszcze posprawdzać połączenia masowe , taka mała sugestia :wink:
ARTURO - Sob Kwi 23, 2011 06:39
:
Jeszcze jedno zapomniałem o bólu tego motocykla . Omiń pompę paliwową może to ona . Chodzi o to , żebyś ją odłączyć na kostce i ominąć wężykami . Paliwa musisz mieć więcej w zbiorniku .
bajbro - Sob Kwi 23, 2011 07:07
:
Dzięki -ARTURO- zaraz pujdę sprawdzic, nie pomyślałem o tym.
Killu - Sob Kwi 23, 2011 09:45
:
Jeżeli obroty spadają do 0, to ja obstawiam cewkę/cewki...
bajbro - Sob Kwi 23, 2011 10:03
:
- ARTURO- na małym odcinku (po mieście) jest ok, jest znaczna poprawa, czy mogę tak na razie jeżdzić ? i czy mogę wyskoczyć na trasę (dłuższą) , co się stanie ? - nie zabraknie paliwa na wyższych obrotach ?.
Skorpionwr - Sob Kwi 23, 2011 10:23
:
MUsisz pilnować aby w zbiorniku było nie mniej niż ok 2/3 zbiornika. Już teraz bryknij za miasto i popędź maszynę. Jeżeli to była pompa to powinno być bez żadnych problemów. Tylko Pamiętaj o zatankowaniu do pełna i dla pewności trzeba dolewać co ok100km
Jeżeli będzie wszystko OK to można spokojnie tak jeździć aż Dostaniesz to co się popsuło. Może to tylko styki, jeżeli tak to ten temat był przerobiony na forum.
Teraz Masz ominiętą pompę i zasilanie gaźników jest opadowe.
ARTURO - Sob Kwi 23, 2011 11:34
:
Wszystko jest opisane w tym poście http://hondantv.pl/forum/viewtopic.php?t=1529
A jednak pompa , możesz tak jeździć ale pilnuj paliwa jak pisze wyżej Skorpionwr i poczytaj sobie post o tym
Bob - Sob Kwi 23, 2011 12:22
:
Tylko dlaczego obrotomierz "się wyłącza" ?
Nie zauważyłem żeby mi spadał do "0" kiedy przychodziło do przełączania na rezerwę, bo brakowało paliwa.
ARTURO - Sob Kwi 23, 2011 14:08
:
No właśnie Bob , ale poczekajmy za opinią . Bo to jeszcze nic pewnego.
radzieckii - Pon Kwi 25, 2011 10:08
:
Znajomy ma podobnie w swojej Devi, tylko 2-3 tyś i nie chce się wkręcić powyżej 7. Były 2x czyszczone i synchronizowane gaźniki, podmieniane moduł, cewki i kable WN, pruta wiązka, rozbierany impulsator. Została w sumie już tylko pompa...
ARTURO - Pon Kwi 25, 2011 18:03
:
Mówię wam pompa :wink:
A najlepszy sposób ,żeby to sprawdzić , to ją ominąć
bajbro - Wto Kwi 26, 2011 15:58
:
Dzieki -ARTURO-wi Jjuż wiem co bolało maje moto -pompa paliwowa-, po jej ominięciu jest super, a obrotomierz spadał bo robił zwore w instalacji, zamówiłem już zestaw naprawczy i płytkę elektroniczną do pompy, myślę że zdążę na piątkowy RAJD PAŁUK, pozdrawiam. :lol:
ARTURO - Wto Kwi 26, 2011 19:24
:
No cieszy mnie to niezmiernie , że wyszło szydło z worka. Przy okazji również pozdrawiam Borysa który zapoczątkował magiczną płytkę :wink: Oby tak dalej , ja zapomniałem , że mam pompę , a styki jak nowe.
Borys - Czw Kwi 28, 2011 00:25
:
A dziękuję, lubię być pozdrawiany tak samo jak lubię pozdrawiać :)
Jeszcze ze dwa takie tematy i może się doczekacie fotomanuala mojego autorstwa w temacie upgrade'u zasilania pompy :)
SzrotRider - Pią Kwi 29, 2011 07:46
:
ARTURO napisał/a:
Przy okazji również pozdrawiam Borysa który zapoczątkował magiczną płytkę :wink: Oby tak dalej , ja zapomniałem , że mam pompę , a styki jak nowe.


Przypominam, że producent płytek mieszka w Olsztynie i może profesjonalnie zregenerować pompę, a do tego uszczelnić, jeżeli ktoś nie czuje się na siłach robić tego samemu. Jak coś to służę nr. telefonu na priv.
SławekK - Pią Kwi 29, 2011 10:51
:
Zdecydowanie polecam zastosowanie płytki z mikroprzekaźnikiem do tych naszych pomp! Rozwiązanie super, pompa staje się nie do zajechania, zero iskrzernia na stykach po montażu! Ostatnio z Arturo72 takowe rozwiązanie ćwiczyliśmy u mnie i pompa chula, aż miło :)
ARTURO - Pią Kwi 29, 2011 18:52
:
SzrotRider napisał/a:
Przypominam, że producent płytek mieszka w Olsztynie i może profesjonalnie zregenerować pompę

Ejno ,zaraz, znaczy , SzrotRider to Ty jesteś Ojcem uzdrawiających płytek ?
luke1111 - Sob Kwi 30, 2011 11:33
:
jakoze ntevałka chyba zostanie ze mna na dłuzej (bo to jest wspaniały motocykl- serwis sam prawie zrobiłem, pali mało, sie nie psuje i w ogole jest taaaka piekna no i nie mam kasy na inna :) ) to moze zamontuje u siebie takO płytkę, choc problemów z pompą nie odnotowałem. skoro juz o niej mowa, to poprosze o namiar :D
Killu - Sob Kwi 30, 2011 15:47
:
Zamontuj, zamontuj... Ja myślałem, że z tymi pompami, to jakiś mik. Zrobiłem na NTV kilka km i nic takiego się nie stało, ani nic nawet tego nie zapowiadało, a mimo wszystko pompa klęknęła.
Borys - Pią Maj 06, 2011 08:07
:
... Killu, klasycznie aż chce się powiedzieć "A nie mówiłem?" :P
radzieckii - Pią Maj 06, 2011 08:12
:
Devi uzdrowiona. Styki były tak zasyfiałe, że praca pompy powodowała spadek napięcia i zanik iskry.
SzrotRider - Pią Maj 06, 2011 08:38
:
ARTURO napisał/a:
SzrotRider napisał/a:
Przypominam, że producent płytek mieszka w Olsztynie i może profesjonalnie zregenerować pompę

Ejno ,zaraz, znaczy , SzrotRider to Ty jesteś Ojcem uzdrawiających płytek ?


Ja tylko miałem przyjemność poznać Ojca płytek, czyli kolegę R2D2 z forum Afriki. Wiem jak regeneruje pompy i muszę przyznać że przykłada się do roboty.
ARTURO - Sob Maj 07, 2011 20:19
:
To prawda płytki płyną z forum Afri , ale my już umiemy montować je dzięki Afrikanom :wink:
swislodz - Czw Lip 07, 2011 15:26
: Temat postu: pompa devilka
witam

o co chodziło z tym obrotomierzem bo nie kumam mam te same objawy gdzie było zwarcie. Mam te same objawy pooomocyy... i co to za płytka

pozdrawiam

sławek

504-367-590

[ Dodano: Czw Lip 07, 2011 15:44 ]
Mogę poprosić namiary na kogoś od tych płytek??

[ Dodano: Czw Lip 07, 2011 15:44 ]
Mogę poprosić namiary na kogoś od tych płytek??

[ Dodano: Pią Lip 08, 2011 23:43 ]
łojezu wszystko jasne u mnie się sprawa wyjaśniła ....... :) wszystkiemu winny był regulator napięcia tzn. jego brak :) źli ludzie wymontowali go w belgii bo z samtąd było sprowadzone .. :( (( moto jeździło tylko gasło, strzelało i obrotomierz opadał do "0"

pozdrawiam

sławek