Forum Honda NTV

Ogólne - HONDA BROS 400 - projekt streetfighter

grzegrzol - Pią Wrz 03, 2010 17:55
: Temat postu: HONDA BROS 400 - projekt streetfighter
Jakiś czas temu szukając części zamiennych do brosa mojej kobity, przez przypadek kupiłem zwłoki drugiego brosa. Wykręciłem to co było mi potrzebne i resztę zostawiłem. Od jakiegoś jednak czasu korciło mnie by zbudować z tych resztek streeta. No cóż - prace już rozpoczęte. Do tej pory przerobiłem cały zadupek, wrzuciłem przednie lagi, koło i zaciski od Hondy VFR 750. Udało mi się kupić na allegro niemiecką lampę i troszkę ją zmodyfikowałem. W komplecie z lampą był również błotnik, który trzba będzie jeszcze lekko zmodyfikować coby pasował pod lagi od vfr. Zwłoki motocykla ktoś kiedyś pomalował w całości czarnym matem(włącznie z ramą, światłami i nawet oponami), to samo było z lampą i błotnikiem, więc przede mną masa szlifowania. Pozdrawiam:





Uploaded with ImageShack.us
grzegrzol - Pią Wrz 03, 2010 17:56
:


Uploaded with ImageShack.us
grzegrzol - Pią Wrz 03, 2010 17:57
:
Lampa wygląda tak :



Uploaded with ImageShack.us


Wyciąłem kierunkowskazy z jakiegoś kawałka skutera Gilery, klosze z żarówkami leżą aktualnie na półce.
grzegrzol - Pią Wrz 03, 2010 17:57
:
Tarcze przy kole od VFR-y były grubości żyletki, więc musiałem zakupić nowe. W streecie konieczne są tarcze "wave" bo podobno wyglądają cool i lepiej oddają ciepło, ale tak naprawdę kupiłem je bo były tańsze od oryginałów z Hondy:



Uploaded with ImageShack.us
grzegrzol - Pią Wrz 03, 2010 17:59
:
Oprócz tarcz w tym tygodniu zakupiłem również pług, który mam nadzieję, uda mi się zamontować, więc aktualnie nie mam dalszych funduszy na nowe części. Mogę za to sobie poszlifować bo to nic nie kosztuje. Zbiornik widoczny na fotkach jest oczywiści zgniły w środku ale mam w garażu drugi, który jednak ma parę wgniotów i troszku mu się ciekło. Zdążyłem go już połatać i aktualnie walczę z wgniotami.




A tu jest błotnik
Uploaded with ImageShack.us




Uploaded with ImageShack.us
Bob - Pią Wrz 03, 2010 18:48
:
Ciekawie się zapowiada, tylko szkoda że nie jest to BROS 600.
W ogóle ta 400 ile ma mocy i jaki moment ?
grzegrzol - Sob Wrz 04, 2010 00:42
:
Nie było brosów 600 tylko 650. Też już o tym pomyślałem i w tajemnicy przed babą licytuję rozbitą Hondę Hawk 650, jak wygram to wrzucę silnik 650 w ramę 400. Motór ma być dla mojej kobity więc 650 jej wystarczy. Bros 400 ma 33 koniki co jest limitem dla początkujących kierowców motocykli w Uk . Aukcja kończy się za kilka godzin i na razie wygrywam :mrgreen: :mrgreen:
grzegrzol - Sob Wrz 04, 2010 15:33
:
Udało się wygrać Hawka - już stoi ukryty w warsztacie kumpla. Musiałem zużyć kasę, którą miałem odłożoną na czarną godzinę, ale chyba było warto. Teraz spijam kawę i lecę z powrotem do warsztatu - może uda się dziś odpalić sprzęta.
Skorpionwr - Pon Wrz 06, 2010 12:12
:
Moje gratulacje
grzegrzol - Wto Wrz 07, 2010 11:36
:
Po ciężkiej walce 650 już odpalona. Gaźniki zawalone były galaretą więc podejrzewam, że sporo stał. Silnik chodzi całkiem nieźle, niestety nie mogłem się przejechać bo moto nie ma zadupka i przecięty jest przewód hamulcowy z przodu. Biegi wchodzą dobrze i tylne koło obraca się normalnie - więc jestem zadowolony. Śmigam właśnie do warsztatu kumpla rozebrać Hawka w proszek i potajemnie przywieźć do domu tak coby się baba nie zakumała :wink:
Skorpionwr - Wto Wrz 07, 2010 11:45
:
Miej się na baczności bo kobitki są bardzo dociekliwe :razz:
grzegrzol - Wto Wrz 07, 2010 13:55
:
spoko, spoko już jej powiedziałem, że muszę kupić trochę części do brosa, którym aktualnie jeździ bo przegląd jej się zbliża więc drobnice mogę przywieźć na legalu. Silnik i ramę przytacham jak baba będzie w robocie. Na ogrodzie jest tyle złomów, że nawet jak bym przywiózł dwa dodatkowe sprzęty to by nie zauważyła :mrgreen: .
Skorpionwr - Wto Wrz 07, 2010 15:48
:
No grunt to dobra taktyka i zabezpieczenie "tyłów" :wink:
ronin - Sro Wrz 08, 2010 09:35
:
Ciekawy projekt, gratuluję pomysłu! No i oby niespodzianka się udała, zadowolona kobita to dobra kobita :mrgreen:
grzegrzol - Sro Wrz 08, 2010 11:45
:
No niespodzianka to nie będzie, mam nadzieję, że baba się nie pokuma, że miałem odłożone trochę kasy bo mieliśmy kupić nowe wyro. No cóż - motór ważniejszy :lol:
grzegrzol - Czw Wrz 09, 2010 17:37
:
Po ciężkiej walce udało mi się wyjąć silnik z 400. Musiałem wyciąć przednią szpile mocującą silnik bo ani drgnęła:


Uploaded with ImageShack.us
grzegrzol - Czw Wrz 09, 2010 17:44
:
Dziś zauważyłem w silniku 650 takie coś:



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

Czy myślicie, że konieczna jest wymiana uszczelki pod głowicą? silnik chodził w miarę dobrze i nie dymił. Jutro zerknę jeszcze w olej czy są tam jakieś ślady płynu chłodzącego.
ARTURO - Czw Wrz 09, 2010 18:34
:
Myślę , że to nic takiego . Lekka korozja aluminium pod farbą
grzegrzol - Pią Wrz 10, 2010 00:53
:
Martwi mnie trochę to żółte odbarwienie. Często tak właśnie odbarwia się farba pod wpływem benzyny.
axa - Pią Wrz 10, 2010 08:07
:
Mi się wydaje że lepiej zmienić teraz masz silnik na wierzchu i będzie spokój.
cinek - Pon Wrz 13, 2010 15:43
:
Ja bym wymienił.
grzegrzol - Sro Wrz 29, 2010 16:41
:
Po ciężkich bojach rama i wahacz wyczyszczone i pomalowane podkładem trawiącym.



Uploaded with ImageShack.us

[ Dodano: Sro Wrz 29, 2010 15:42 ]


Uploaded with ImageShack.us

[ Dodano: Pon Paź 11, 2010 13:16 ]
Rama już po pierwszej warstwie bezbarwnego, jeszcze do spolerowania a potem kolejna warstwa.



Uploaded with ImageShack.us

[ Dodano: Pon Paź 11, 2010 13:21 ]
:mrgreen:

[ Dodano: Wto Paź 12, 2010 13:22 ]
Walki ciąg dalszy. Dziś atakuję koła, półki, kierownice i "sety" kierowcy. :roll:

[ Dodano: Wto Paź 12, 2010 13:23 ]
:mad: :mad: :roll: :roll:

[ Dodano: Czw Paź 21, 2010 15:51 ]
Koła półki i lagi już w podkładzie. Niestety robi się coraz zimniej i źle się maluje.

[ Dodano: Sob Paź 30, 2010 16:17 ]
Jest już mocowanie zębatki:



Uploaded with ImageShack.us

[ Dodano: Sob Paź 30, 2010 16:20 ]
Jest i półka:



Uploaded with ImageShack.us

[ Dodano: Pią Lis 05, 2010 15:51 ]
Koło przednie:



Uploaded with ImageShack.us

[ Dodano: Pią Lis 05, 2010 15:51 ]
Koło - tył:



Uploaded with ImageShack.us

[ Dodano: Pią Lis 05, 2010 15:52 ]
Założyłem nowe łożyska w główce ramy i przerobiłem nakrętki wstępnego ustawienia sprężyn przedniego zawieszenia(preload adjusters). Adjustery pochodzą z jakiegoś torowego blejda, więc musiałem się troszku namęczyć, aby pasowały do lag od vfr. Jako, że żaden ze mnie lakiernik postanowiłem, że nie będę lakierował ramy drugi raz, żeby czegoś nie spartolić. zamiast tego spoleruję ramę i nawet już zacząłem:



Uploaded with ImageShack.us

[ Dodano: Pią Lis 05, 2010 15:52 ]


Uploaded with ImageShack.us

[ Dodano: Pią Lis 26, 2010 16:29 ]


Uploaded with ImageShack.us

[ Dodano: Pią Lis 26, 2010 16:41 ]


Uploaded with ImageShack.us
radzieckii - Czw Gru 16, 2010 17:01
:
I co dalej?? Chciałbym też być takim żadnym lakiernikiem :razz:
Killu - Czw Gru 16, 2010 17:09
:
Jak będziesz chciał ją sprzedać, to się odezwij :P
jozjag - Czw Gru 16, 2010 19:30
:
Mam nadzieje, że po złożeniu pochwalisz się na forum. Na razie moje gratulacje.
sgtcop13 - Czw Gru 16, 2010 22:46
:
Chłopie jesteś prawdziwym artystą :shock:

Oglądając te maluneczki szczęka mi pier......ła o klawiaturę :mrgreen:
grzegrzol - Pią Gru 17, 2010 01:24
:
Trochę ostatnio odpuściłem sobie Brosa bo mam wiele innych spraw na głowie. Do tego jeszcze pogoda nie sprzyja do siedzenia w nieogrzewanej szopie. Ostatnio grzebię przy silniku wymieniłem już uszczelkę pod głowicą i ustawiłem zawory. Teraz muszę dokładnie wyczyścić silnik i jak się trochę ociepli to go pomaluję. Prace ruszą po nowym roku bo w sobotę jadę do Polszy. Zyczcie mi powodzenia i coby mnie nie zasypało na trasie.

[ Dodano: Wto Maj 10, 2011 08:49 ]


Uploaded with ImageShack.us





Uploaded with ImageShack.us




Uploaded with ImageShack.us

[ Dodano: Wto Cze 21, 2011 01:19 ]
grzegrzol napisał/a:


Uploaded with ImageShack.us


[ Dodano: Wto Cze 21, 2011 01:20 ]


Uploaded with ImageShack.us
czarek_der - Pon Lip 04, 2011 16:16
:
grzegrzol napisał/a:

jaram sie czarnym ! jaki to lakier? zwykły akryl + klar?
grzegrzol - Wto Lip 05, 2011 10:05
:
Używam farb House Of Kolor i jest to czarna baza na której namalowałem wzór białą bazą, potem poszedł na to Persimmon candy red i znów trochę czarnego i później bezbarwny. Niestety koloru persimmon już nie produkują więc resztę sprzęta będe musiał pomalować innym odcieniem.
Le-chu - Sro Lip 06, 2011 11:32
:
Super są te malunki,na silniku a masz jeszcze inne jakieś z zabawy aerografem? chętnie sam bym zamówił u ciebie jakiś rysunek na razie nie mam pomysłu,
Bob - Sro Lip 06, 2011 17:06
:
Le-chu napisał/a:
Super są te malunki,na silniku a masz jeszcze inne jakieś z zabawy aerografem? chętnie sam bym zamówił u ciebie jakiś rysunek na razie nie mam pomysłu,

hmm... jak będziesz jechał / leciał do Londynu żeby dać sobie coś do malowania, to przy okazji weź od grzegrzola ramę z BROSa, którą był gotowy oddać :P
Taki żarcik, chyba że jednak się wybierasz na wyspy :D

ps. BROSik miażdży wyglądem :shock:
walus - Sro Lip 06, 2011 17:18
:
grzegrzol robi wrażenie masz dar super pozdrawiam :wink:
Le-chu - Czw Lip 07, 2011 09:34
:
Bob ,kolega teraz szuka papierów na wsk 3 -ke bo sie nią wybiera do angli(rama może być nieco za duża żeby ją zabral)ale jak coś to mam tam kolegów któży niedługo przyjadą na urlop(chyba autem)to mogę się ich spytać,a jak coś większego ja mam znajomego co tirem jeździ i przywiuzł mi 2 motory za 500zł za motor,

[ Dodano: Czw Lip 07, 2011 09:35 ]
Zawozić bym raczej nie zawoził raczej podał rzez kogoś
sitars - Czw Lip 07, 2011 10:11
:
Cześć
Czy ten przód od vfr wchodzi w oryginalne półki NTV?
Pozdrawiam
grzegrzol - Czw Lip 07, 2011 11:08
:
Przód od vfr możesz ładować prosto do ntv i devi i obu wersjii brosa. Nie trzeba nic przerabiać tylko wtedy nie będziesz miał napędu prędkościomierza bo w vfr idzie z zębatki. Pompa hamulcowa od ntv daje rade dwóm zaciskom. Przód pasuje od vfr rc 36 zarówno I jak i II (91-96) lub możesz zrobić ten sam myk z przodem od cebry albo od horneta.

P. s Rama jeszcze leży ale już zaczyna mnie denerwować :mrgreen: :evil:
Killu - Czw Lip 07, 2011 11:40
:
A jak w praktyce prowadzi się Bros w porównaniu do NTVa? Faktycznie jest żywszy? Czuć mniejszą masę? Lepiej się tym lata po winklach?
grzegrzol - Pią Lip 08, 2011 12:36
:
Nie jeździłem dużo Brosem więc trudno powiedzieć. Na pewno jest dużo mniejszy, ale całkiem wygodny (400 od 650 różni się tylko silnikiem - 1kg różnicy ) . W zakręty składa się całkiem fajnie bo jest niższy od ntvki. Co mnie denerwuje to mały zakres skrętu kierownicy ale to standard w Hondach - to samo mnie denerwuje w vfr i w cebrze. Jak złoże sprzęta do kupy to będę mógł powiedzieć czy 650 jest żywsza od ntv-ki bo 400 na pewno nie jest. Właśnie przyszedł zestaw napędowy więc śmigam do garażu.

[ Dodano: Nie Lip 17, 2011 23:58 ]
Moto pojechało do warsztatu mojego kumpla na spawanie wydechu. Międzyczasie udało mi się pomalować zbiornik:




Uploaded with ImageShack.us
mateo - Pon Sie 15, 2011 11:10
:
grzegrzol moto podobno skończone a fotek w temacie brak...
grzegrzol - Wto Sie 16, 2011 00:43
:
Fotki na razie tylko na facebooku bo po woodstocku czasu brak. Muszę troszkę nadgonić z robotą i nie ma mnie w domu od 8:30 do 23;45. Tak przez najbliższe 2 tygodnie. :???:


:sad: :mad: :roll: :sad:


http://www.facebook.com/p...163632713705113
walus - Wto Sie 16, 2011 11:57
:
grzegrzol moto prezentuje się zajebiście . :wink:
mateo - Wto Sie 23, 2011 22:13
:
Rozpier@#&*la system, masz człowieku talent !