Forum Honda NTV

Problemy techniczne - zapowietrzanie się układu paliwowego

ab_gutek - Wto Lip 03, 2007 10:36
: Temat postu: zapowietrzanie się układu paliwowego
Hej!

sytuacja I

3/4 zbiornika paliwa, moto stoi cały dzień na słońcu,jest upalnie odpala bez problemów, przejeżdża ok 250 m i zaczyna się dławić. Gaśnie. Odpala po 5 minutach (nie ciągłego oczywiście) męczenia rozrusznika



sytuacja II

Pełen bak paliwa.Temp. ok 12 stopni. Po przejechaniu ok 40 km w trasie z prędkościa do 140 km/h i przejechaniu miasta, moto dławi się, gaśnie i odpala jak wcześniej

Obydwa zdarzenia dzieli pól roku i ok 2000 km



sytuacja III

Jadę na końcu paliwa, czuję że zaczyna go brakować, przełączam na rezerwę (w trakcie jazdy), mimo tego moto gaśnie. Męcze go chyba z 10 min i nie chce odpalić,akumulator prawie padł. Dopiero po zdjęciu wężyka z filtra paliwa i wdmuchaniu kilkukrotnie paliwa do pompki (do oporu) moto odpala "od pierwszego ząbka"

Wcześniej przełączałem na rezerwę w trakcie jazdy i nie było takich problemów, być może że tym razem nieco zaspałem z przełączeniem.



Nie macie takich problemów?
sitars - Wto Lip 03, 2007 11:55
:
Witam

Szczerze mówiąc to takich problemów nie miałem. Może trzeba też sprawdzić stan filtra paliwa (tzn. założyć nowy). Ciekawy też jestem czy w NTV padają pompy paliwa, jak to ma miejsce np. w AT. W Afryce można sobie poradzić robiąc obejście pompy ale to trochę OT.

Pozdrawiam
Jacek - Wto Lip 03, 2007 15:25
:
Witam. Najprawdopodobniej to filtr. Ale takie objawy mogą wskazywać na brak odpowietrzania zbiornika. Zobacz czy nie zatkała się lub nie zagięła odpowiednia rurka. Awaria pompy możliwa ale nigdy nie spotkałem się z tym w praktyce.

Pozdawiam

Jacek
tom12 - Wto Lip 03, 2007 20:56
:
niedawno rozwiązywałem podobny problem u kolegi. Wykręć kranik tam masz siatkowy filtr najprawdopodobniej rdza ze zbiornika go zapycha. Jeżeli nie to filtr kolo pompy (35zł płaciłem do swojej NTV w hondzie). Jka to nie pomoże spr. wydajność pompy czy nie zawiesza sie. Powodzenia