Forum Honda NTV

Powitalnia - Witam wszystkich

TomekT - Nie Lis 15, 2009 20:20
: Temat postu: Witam wszystkich
Jeszcze nie posiadam motonga ale już niedługo coś się pojawi w garażu być może z Waszą pomocą.

Pozdrawiam
SzrotRider - Nie Lis 15, 2009 21:31
:
Witaj na forum.

Weź pod uwagę, że jeżeli "coś" doradzimy to tylko the oNly True Vehicle :wink:
Skorpionwr - Nie Lis 15, 2009 22:10
:
Witam Cię i na pomoc Możesz liczyć ale tylko jak napisał Szrotrider jeżeli chodzi o NTV.
TomekT - Nie Lis 15, 2009 23:01
:
Tak też myślę bo biorę pod uwagę na pierwszym miejscu deauvillke a na drugim transalpa i szukam pytam aż wkońcu coś dobrego wybiorę, mam na oku bardzo fajną deauvilkę ale jeszcze nie czas. Kupno przewiduję na początku roku. Chyba że coś się trafi godnego i w dobrych pieniądzach,

Pozdro



ps. wracam na motonga po 19 latach
Killu - Nie Lis 15, 2009 23:28
:
Witam!

Ja myślę, że pomożemy nie tylko w zakresie NTV... Devi i trampek, to motocykle z trochę innej bajki... Powiedz może, do czego ma Ci służyć motocykl :wink:

Pozdrawiam!
joy - Nie Lis 15, 2009 23:53
:
Transalp to świetny motocykl z jedynie słusznym silnikiem, ale ma poważną wadę: łańcuch... Wielu to nie przeszkadza, choć akurat dla mnie sposób przeniesienia napędu ma pierwszorzędne znaczenie.

Podczas dalekich wypraw wieczorami leżę w namiocie i popijam coś miłego z puszeczki, patrząc jak moi towarzysze drogi pracowicie smarują łańcuszki w swoich sprzętach, bo wcześniej troszkę popadało, i macham wówczas do nich: "Pozdrawiam was, koledzy! A na przyszłość zainwestujcie w Kardana!"...

We wrześniu spotkałem kumpla z żoną na motocyklach. Poszliśmy do kawę i tak patrzymy na nasze maszyny stojące jedna obok drugiej: Harley Davidson Sportster 883 (to żony kolegi), Ducati GT 1000 (to sprzęt kolegi) i moja NTV. "Patrzcie" - mówię - "trzy motocykle i trzy różne koncepcje przeniesienia napędu". Kolega dodaje: "A z tego najlepszy pasek zębaty." Pytam: "Dlaczego? Myślałem, że najlepszy jest Kardan." Odpowiedź brzmi: "Bo Harley stosuje to od lat, bo jest niezawodne, bo się dobrze sprawdza, bo rasowo wygląda itd." Po czym pojechali na zlot do Kotliny Kłodzkiej. Za Wrocławiem strzelił w Harley 'u pasek zębaty - wymieniony 1500 km wcześniej. Motocykl na lawetę i hajda do domu. Nowy pasek - 1500 zł. Pogratulować niezawodności przeniesienia napędu i minimalnych kosztów jego obsługi, szczęść Boże!

Koledzy (i Koleżanki, zwłaszcza Kaśkaaaaaa!), tylko wał Kardana! Niech żyje NTV!
Killu - Pon Lis 16, 2009 01:16
:
Niech żyje, niech żyje, niech żyje!!! 8)

A więc koszt jazdy HD = 1zł/1km + paliwo i pozostałe części eksploatacyjne :P Wolę jednak korzystać z "niesprawdzonego", "zawodnego", "słabo sprawdzającego się" i "nierasowo" wyglądającego KARDANA :wink: 0,11l oleju raz na 3 sezon - ale "lipa" ten nasz kardan :wink:
grzegpio - Pon Lis 16, 2009 02:26
:
Witam i pozdrawiam z Krakowa.Mam podobną sytuację.
MaPa - Pon Lis 16, 2009 14:37
:
Witam i pozdrawiam :D
Morgan - Pon Lis 16, 2009 21:30
:
Witam
ogniki - Wto Lis 17, 2009 16:54
:
Witam i polecam RC33 :)
Miramar - Pią Lis 20, 2009 01:14
:
Witaj !!! :D
toples - Pią Lis 20, 2009 03:14
:
" zwłaszcza Kaśkaaaaaa!" a jahaaaaaaaaaaaaaaaa kardan najlepszy na wszystko, aczkolwiek co do trampka to cud maszyna - oczywiście zraz po ntv-ce :twisted:
yacey - Pią Lis 20, 2009 19:45
:




Jasne, ze kardan ma same plusy, ale jesli chodzi o trampka, to sa lepsze motocykle w tej klasie np. Vstrom :) Wiem, wiem... to nie Honda ale motocykl super :)