Forum Honda NTV

Ogólne - Panowie i Panie mam takie pytanie

Doktor - Pon Mar 19, 2007 14:27
: Temat postu: Panowie i Panie mam takie pytanie
Witam

Chciałbym się dowiedzieć jaka jest predkość max w waszych ntv.

Ja posiadam Revere 88r, i jak na mój gust to chyba jest przykastrowana.

Moto pochodzi z rynku szwajcarskiego czyli bardzo prawdopodobne jest ze zostal zdlawiony :x .

U mnie max to 160 z porywami do 170 jak jade z wiatrem ze sporej gorki.





Pozdrawiam

Marcin
kermadec - Pon Mar 19, 2007 15:21
:
No to jak na mój gust masz kastrowaną bo moja 160 idzie bez problemu (w dodatku z kufrem na plecach). Więcej niż 170 nie jechałem swoją ale myślę, że by się jeszcze rozbujała do 190.



Pozdrawiam
ab_gutek - Pon Mar 19, 2007 16:35
:
Nie próbowałem maxa, ale 160 bez problemu - a to najsłabszy z niekastrowanych modeli - '97r.
Doktor - Pon Mar 19, 2007 16:57
: Temat postu: Dzięki za informacje
Dzieki za info, narazie nic nie bede z tym robił bo silniczek cyka za pierwszym zygnięciem i nic zlego sie nie dzieje.A co do predkości mi to i to 160 wystarczy bo samobójcą nie jestem a przyjemność odczówam z jazdy a nie z adrenaliny wydzielanej podczas stresowych sytuacji(w życiu jest ich az nadto).



Pozdrawiam



PS.Jaką szybkę proponujecie, bo jak sie juz cieplutko zrobi na stałe to dłuższe wycieczki bede robił wiec jakaś minimalna ochrona przed naporem wiatru sie przyda :D



Ortografia

kermadec

sitars - Pon Mar 19, 2007 17:09
:
Witam

Można sprawdzić, czy w krućcach ssących(takie gumy łączące gaźniki z głowicą) nie ma wstawionych kryz. Jeśli są moto jest zdławione. Nie wiem jakie są inne sposoby dławienia NTV.

Pozdrawiam
Wasa - Pon Mar 19, 2007 21:07
:
Mówisz że moto sprowadzone więc sprawdź brief i się dowiesz wszystkiego ja mam 37 kw w roku 89r co daje 50 kucyków i daje rade powyżej 170 ale to było w tunelu to chyba też ma znaczenie :) , ale powyżej 160 przyspiesza strasznie opornie, mi powyżej 120 kmh się jeździ nie przyjemnie na ntv (może dlatego że głównie w jetcie smigam,

żadziej w pełnym)
Rof - Wto Mar 20, 2007 20:13
:
Najwięcej mi podchodziło pod 185, oczywiście licznikowe.



Co do przyspieszeń przy wyższych prędkościach to potwierdzam co mówią przedmówcy. :)



Oczywiście przy tej prędkości byłem położony na baku, bo było ciut niekomfortowo...



Rof - piszemy w jednym poście. O pisaniu pełnymi zdaniami nie wspomnę.... Tym razem słowne ostrzeżenie.



kermadec
Lukasper - Sob Mar 24, 2007 14:01
:
Ja na swojej hondzie z roku 96 dwa razy wycisnołem 200km/h, aż byłem zdziwiony :)
kermadec - Sob Mar 24, 2007 20:57
:
Mi dzisiaj udało się dobić do 180km/h tyle,że ..... z kufrem za plecami :wink: .
Jacek - Nie Cze 24, 2007 23:13
:
Witam.

Ja wymiękam przy 160 ale przyśpieszała bardzo żwawo. Do zeszłego tygodnia była zdławiona do 37 kw. Po wyjęciu kryz dławiących ma pełne 57 kucy. Różnica OLBRZYMIA. Polecam wszyskim, dlatego że oddławianie jest banalnie proste. Należy wykonać przy okazji synchronizacji gaźników.

Pozdrawiam

Jacek
anulka - Sob Sty 26, 2008 20:49
:
Ja też jechałam licznikowe 180, ale jeszcze miał zapas musiałam spasować ze względu na współużytkowników drogi.
mazdah - Pon Sty 28, 2008 12:51
:
A moja jedzie ...

wystarczająco szybko :P



Jeśli nie poruszasz się po autostradach, nie masz dobrej szyby a spalanie jest w normie ( albo i niższe ) to nie masz co się martwić. Mniej wysilony silnik wolniej się zużywa :)
joy - Wto Kwi 22, 2008 01:05
:
Mam wersję 57 KM, 1994 r., 80 tys. km przebiegu. Z dość wysoką szybą FIVE STARS i trzema kuframi KRAUSER K-2 osiągnąłem po dłuższym rozpędzaniu licznikowe 200 km/h (8000 obr/min na V biegu), ale faktyczna prędkość nie była większa niż 180 - prędkościomierze zawyżają przeciętnie o 10 %. Warto sprawdzić prędkość z nawigacją, która pokazuje prawdziwą wartość. Ale NTV nie lubi takiego piłowania, to nie przecinak - zresztą po co?! Głównie jeżdżę turystycznie i raczej wolno (około 100 km/h), ale do 160 można NTV-ką spokojnie pocinać... Wczoraj szukał zwady gostek w VW CORRADO VR6, ale nie miał szans z moją NTV...
kermadec - Wto Kwi 22, 2008 02:04
:




I nie bałeś się, że to wszystko Ci odleci?
joy - Wto Kwi 22, 2008 10:44
:
Bałem się i dlatego zrobiłem to tylko raz - więcej tego nie powtórzyłem i nie powtórzę... Dobra szyba - o ile jest wyprofilowana, a nie prosta jak w chopperach - zmniejsza opór aerodynamiczny (w porównaniu do samego jeźdźca bez szyby, który jest bryłą raczej mało opływową) i dlatego można pojechać o parę km/h więcej. Moje doświadczenie również uczy, że nie warto montować szyb mocowanych dwupunktowo, bo są mało stabilne i drżą, po próbach z taką właśnie szybą GIVI znalazłem FIVE STARS mocowaną czteropunktowo: do rur nośnych amortyzatorów i do kierownicy - szyba jest bardzo stabilna i drży minimalnie.

Co do kufrów, to producenci określają maksymalną z nimi prędkość na 130 km/h (taka jest informacja na naklejce wewnątrz kufra), ale rozmawiałem z szybkimi turystami, którzy latają po autostradach po 200 km/h i nigdy nic im się nie urwało (pod warunkiem, że kufry i mocowania firmowe, porządnie zamontowane).

Jeszcze raz podkreślam, że jeżdżę NTV-ką raczej spokojnie, a to wariactwo z maksymalną prędkością było tylko raz, rok temu. Ale moim zdaniem, te NTV-ki, które jadą najwyżej 170 km/h (licznikowo) są wykastrowane albo coś w nich nie domaga...
vasiliy - Wto Kwi 22, 2008 16:39
:
Co do mocowania szyby jeszcze - najgorszy i zarazem najprostszy pomysł przymocowania szyby w NTVce to mocowanie do "stelaża" światła. Konstrukcja tego "stelaża" jest bardzo delikatna i tak jak Joy napisał - szyba wpada w duże drgania.



Pozdrawiam
kermadec - Wto Kwi 22, 2008 21:55
:
Ja mam mocowaną przy reflektorze i jedyne co mi przeszkadza to tendencja do składania się.



Co do prędkości... Z centralnym kufrem leciałem przez dłuższy czas 180 i był luz ale wtedy kuferek był pusty. Z trzema zapakowanymi kuframi przelatywałem przez niemieckie autostrady z prędkością ok 140km/h i też był luz. 200 bym się bał :wink: .
MISZA-NFT - Sro Kwi 23, 2008 00:32
:
Mi sie udało dojśc do licznikowego 190 km/h.

Jeśli chodzi o szybke to mam zamontowaną do stelaża reflektora i również czasami-w pewnym zakresie niższych obrotów-wpada w drgania. Jest naprawdę duża różnica między jazdą z szybką i bez.

Wiadomo,że nie jest to jakaś super owiewka ale zawsze coś.

Jak do tej pory ani razu mi sie nie złożyła.
Cambell77 - Sro Kwi 23, 2008 00:42
:
Ja cały czas śmigam bez szybki, może dlatego że nie uprawiam turystyki. Moja spokojnie 170 pojedzie, najwięcej jechałem 180 i miałem rezerwę mocy ale nie chciałem jej męczyć bo była co odblokowana. Za jakiś czas sprawdzę kolejny raz ile pójdzie bo wiadomo trzeba trochę rozblokowany silnik przepalić.



Co do szyby to mam jedna szybę do sprzedania jedyny problem to że jest mocowana na dwa uchwyty. Ktoś chętny ?
joy - Sro Kwi 23, 2008 01:01
:
Hej, Cambell77!

To nie Ciebie spotkałem 2 tygodnie temu na parkingu przy MAKRO w Częstochowie? Byłeś NTV-ką bez szyby i gadaliśmy o naszych motocyklach, a mój kumpel - serwisant doradzał Ci, jak przywrócić pełną moc? Jeśli tak, to daj znać, że to Ty...

Ja też mam na zbyciu szybę do NTV, mocowaną dwupunktowo do kierownicy firmy GIVI, lekko przydymioną, nową, w katalogu Louisa występuje pod nr 10006548 z ceną 79,95 euro - ja sprzedam naturalnie po dużo niższej cenie... Leży u mnie już ponad rok bezużytecznie, a tymczasem komuś może się przyda...