Forum Honda NTV
Powitalnia - Witam was
Brt - Sro Lip 08, 2009 16:53
: Temat postu: Witam was
Witam kolegów/koleżanki, forumowiczy. Na chwilę obecną zajmuję się poszukiwaniem swojego motocykla. Będę wdzięczny za waszą pomoc i doradztwo. Może już niedługo spotkamy się na drodze.
Pozdrawiam
Brt
Killu - Sro Lip 08, 2009 20:48
:
Witam! Masz już jakieś konkretne oferty na oku? W Warszawie i okolicy jest chyba najwięcej użytkowników NTV! Jak znajdziesz coś w necie, to podeślij... Pooglądamy i powiemy, co myślimy!
Skorpionwr - Sro Lip 08, 2009 22:54
:
Witam Cię. Napisz który przedział lat Cię interesuje to szperając po necie będę się rozglądać za czymś konkretnym. Aftysa Kolega sprzedaje Devilę w dobrym stanie Zwróć na nią uwagę. Będzie nas z Warszawy i okolic całkiem spora grupa .
Waldek
pitervx - Czw Lip 09, 2009 01:11
:
Witam Ja bym wziął tą Devilę o której mówi Waldek gdybym tylko posiadał tyle zielonych. Ma piękny kolorek i bardzo utrzymana.
Brt - Czw Lip 09, 2009 09:30
:
Chciałbym zakupić Reverkę, lecz nie do końca znam specyfikacje rocznikowe modelu. Będę wdzięczny za waszą pomoc przy wyborze.
Na chwilę obecną na alledrogo rzuciły mi się w oczy 3 sztuki:
1) allegro.pl/item674409070_super_okazja_honda_ntv_650_revere.html
Fajnie się prezentuje w tym malowaniu, jednak trochę duży przebieg.
2) allegro.pl/item675420639_honda_ntv_650_1993r_4800zl.html
Trochę dodatków, brak migaczy z przodu, zastanawiam się co znaczy "stan dobry"?
3) allegro.pl/item682956508_honda_ntv_650_okazja_1997r_cb_gs_cbr_er_xj.html
Rocznikowo bardzo fajna jednak troche cena duża.
Napiszcie na co zwracać uwagę przy zakupie Reverki. Ma jakies straszne wady? Jakie są różnice rocznikowe? np. Czy Reverka miała seryjny długi wydech ( taki jak w "Devilkach") ?
Będę wdzięczny za każdą pomoc.
Ps. Sorki za linki, ale "za nowy" jestem.
Pozdrawiam
Brt
Killu - Czw Lip 09, 2009 11:50
:
To może ja zacznę
1) Wygląda na zadbaną, jednak ze starszymi Revere wiążą się pewne trudności! Po pierwsze kierownica! Jeżeli ją skrzywisz, czy w jakikolwiek sposób uszkodzisz strasznie trudno będzie Ci ją dostać. Motocykl z przodu nie ma lewego kierunku, a klosz reflektora jest "czysty". Silnik z lewej strony jest podmalowany... No i jakaś biała kartka leży na zbiorniku paliwa... Podejrzanym jest to, że na innych zdjęciach tego niema... Zadupek z lewej strony jest chyba trochę podklejony! Generalnie motocykl dobrze utrzymany i po przejściach, albo motocykl po przejściach i odstawiony do sprzedaży... Zawsze warto podjechać i sprawdzić. A przebiegiem w NTV się nie przejmuj To niemal zupełnie nieistotne!
2) Także mi się podoba Patrzę na zdjęcia i mówię co widzę. Po pierwsze nieseryjne podnóżki kierowcy (są niższe co akurat może się przydać)! Wgniotka na baku z prawej strony (powstaje prawie zawsze przy glebie, kiedy kierownica jest skręcona w tą stronę, na którą przewrócił si motocykl). Nieseryjne końcówki kierownicy. Tarcze klaksonów są całe chromowane (czegoś takiego jeszcze nie widziałem). Z lewej strony na silniku są chyba pęknięcia... Zbyt mała rozdzielczość zdjęć, żeby powiedzieć jednoznacznie :/
3) Jak coś, to Emzet jest z Grodziska Mazowieckiego. Pogadaj z nim, może akurat będzie miał czas! Do rzeczy... Sprzedawca twierdzi, że jeździ motocyklem od 98 roku! To bardzo wielki plus! Motocykl ma nieseryjne lusterka, zadupek poklejony z obydwu stron, śruby mocujące reflektor są jakieś dziwne (odstają i mają różne kolory). Jedyne czego mogę się przyczepić, to brak niektórych plastikowych zaślepek To może być świetna partia... To tyle
Fidel - Czw Lip 09, 2009 12:39
:
Widać, że ceny NTV cały czas się trzymają. Aż czasami korci żeby sprzedać ale co ja bym kupił lepszego za te 4000pln.
Skorpionwr - Czw Lip 09, 2009 12:52
:
Ja Ci nie pomogę bo mam Devilkę, Ale Słuchaj tego co mówią bo na prawdę znają się na NTV i wiedzą co mówią.
Brt - Czw Lip 09, 2009 16:49
:
Killu, dzięki bardzo za ocenę.
Popiszę do ludzi, może jeszcze dostane lepsze zdjęcia. Co do nr 3. to planuje podjechać niedługo obejrzeć na żywo.
A jak cenowo uważacie? Czy warto za taką cenę je brać?
Killu - Czw Lip 09, 2009 19:03
:
Po zdjęciach, to ciężko powiedzieć czy warto za tą kasę, czy nie... Niewątpliwie cena 6600 jest wygórowana... Ogromnym plusem jet to, że motocykl jeździł przez dziesięć sezonów pod jednym kierowcom! Masz pewność, że koleś przez większość życia motocykla dbał o niego, bo nie miał zamiaru go sprzedawać. Jak będziesz dzwonił do kolesia, to zapytaj dlaczego po tylu latach postanowił sprzedać motocykl... Zapytaj też ile km robił w ciągu sezonu, oraz jakie trasy robił... Będziesz mniej więcej wiedział jak motocykl był eksploatowany i czy przebieg jest wiarygodny... Bo nic o nim nie napisał.
Wracając do ceny powiem tak. Ja także mam motocykl z 97, sprowadzony z Niemiec. Dostałem do niego sporo papierów potwierdzających przebieg, oraz wpisy świadczące o tym, że motocykl przez połowę życia był zblokowany do 25 czy tam 30 koni mechanicznych... Technicznie motocykl był ok. Przy zakupie liczyłem się jedynie z wymianą przedniej opony, oraz uszczelniaczy - rzeczy eksploatacyjne. Wizualnie mam jeszcze trochę pracy, ale motocykl wygląda już trochę lepiej. Przechodząc do sedna... Za swój motocykl zapłaciłem około 4,5k i uważam to za bardzo dobrą cenę jak na to, co dostałem! Kupowałem oczywiście po oficjalnym zakończeniu sezonu. Waluta także świadczyła na moją korzyść...
Reasumując:
6600zł to w mojej opinii dosyć wygórowana cena... Ceny NTV oscylują raczej wokół 5k zł i w sumie rocznik, czy przebieg nie mają na to jakiegoś wielkiego wpływu... Wszystko zależy od tego w jakim stanie jest motocykl.
Subiektywnie powiem, że cena jest za wysoka...
Obiektywnie - motocykl z realnie małym przebiegiem (okolice 50-60k), praktycznie od jednego właściciela, dobrze utrzymany może okazać się bezcenny
Przejedź się kilkoma sprzętami i sam oceń...
BTW. Po opisie widać, że sprzedawca strasznie słodzi na korzyść motocykla (...może jest nieobiektywny...) a to, że motocykl jest lekki, przez co jest idealny na miasto... To już mała przesada...
Skorpionwr - Czw Lip 09, 2009 20:49
:
Brt zapraszam szybko do działu sprzedam. Forumowicz wystawia swoją NTV na sprzedaż. Zarówno cena jak i stan jest chyba o wiele bardziej atrakcyjny. Forumowicze pomagali ją kupić. Poprosisz Joja a może Ci ją obejrzy swoim fachowym okiem. A na Jego opinii Możesz polegać On zna się na rzeczy. Jeżeli jest prawdą co pisze Tomekkula to Masz okazję i żal by było z niej nie skorzystać.
Udanego zakupu.
emzet16 - Czw Lip 09, 2009 21:08
:
Obejrzałem ntv-kę w Grodzisku. Widać że moto stan oryginalny,pali na zimnym od strzała,pracuje równo, także silnikowo raczej dobry.Nie jeździłem, ale wrzucałem jedynkę dla porównania z moim, i tak:sprzęgło wciska się ciężej niż u mnie,i przy wrzuceniu jedynki bardziej szarpie do przodu, ale to akurat pewnie kwestia regulacji.Generalnie moto warte uwagi na tyle, Żebyś sam przyjechał do sprzedawcy ocenić
Brt - Pią Lip 10, 2009 01:04
:
Dostałem kilka zdjęć dotyczących nr1.
http://m-pajak.nazwa.pl/Brt/Ntv/
Co do nr3:
emzet16, dzięki bardzo za obejrzenie, przy najbliższej okazji masz u mnie duże piwo
Postaram się w przyszłym tygodniu znaleźć chwilę i podjechać ją obejrzeć.
Nie ukrywam że najbardziej chodzi mi ona po głowie. Ale nie chce się napalać i kupić "w ciemno".
Co do oferty z Gniezna, to też ją przemyśle...chociaż kolor troche nie w moim typie (ale to sprawa drugorzędna)
Niby 1000 zł różnicy, przebieg podobny i kilka latek starsza... kwestja co z akcesoriami dodatkowymi i co było robione/wymieniane.
Killu - Pią Lip 10, 2009 01:10
:
I co powiecie o tej ostatniej, bo jestem jej najbardziej ciekaw...
Edit
Oblukałem wstępnie zdjęcia w wyższej rozdzielczości i wydaje mi się, że rama była malowana... Wydaje mi się za jasna... Jej kolor jest podejrzanie podobny do tego, którym ktoś nieudolnie prysnął silnik! Ponadto podnóżki są chyba nieoryginalne. ?ruby mocujące obudowę chłodnicy chyba powinny być czarne (jeżeli kierownica podczas wypadku zegnie się, albo zakopie, to chłodnica zawsze obrywa) ! Przednia część ramy ma podejrzane smarki po prawej stronie. Ja czegoś takiego nie mam!
Edit
Umknęło mi... Klamki są w dwóch kolorach...
Brt - Pon Lip 13, 2009 23:21
:
No i stało się... Kto mi podkupił nr 3
Nawet nie zdążyłem jej obejrzeć na żywo. "0" />
Trudno... moje poszukiwania trwają dalej
nr 4)
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=M1415070
Cena i rocznik podobny, wygląda na zadbaną.
nr 5)
http://allegro.pl/item683242339_honda_ntv_650.html
J.w
nr 6)
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=M1422039
Hmm... Były wersje 80konne?
Killu - Wto Lip 14, 2009 01:03
:
No to pod lupę idzie numer 4
Zdjęcie pierwsze... Widać Gmole niedawno pryskane... Pomimo tego, oraz małej rozdzielczości widać na nim ślad po glebie :/ Potwierdzenie można znaleźć w lewej klamce! Jest jakoś nienaturalnie odgięta... Dzięki gmolowi pewnie nic więcej się nie stało, ale zawsze to jest powód do zdarcia z ceny! Wydech oryginalny z 97... Osobiście od razu szukałbym krótkiego Oczywiście ze względów estetycznych! Tarcze klaksonów wydają się być pomalowane na czarny mat (w oryginale takich bajerów nie było)... Zegary także wyglądają bardzo świeżo! Podobnie jak zbiorniczek z płynem hamulcowym... Kierownica wydaje mi się jakaś inna... Może jest inaczej ustawiona... Tak, czy inaczej albo gościu sobie sprayem prysnął celem odświeżenia, albo to jakieś kombinacje... Po zdjęciach w tej rozdzielczości wnioskuję jedynie tyle... A 57 km, to koleś musiał sam sobie zrobić, to ten rocznik jet wykastrowany do 50!
Czas na numer 5.
Z jedynego zdjęcia niczego nie wnioskuję :/ No oprócz tego, że w 97 silników nie malowali na czarno! Przynajmniej żadnej NTV z 97 z czarnym silnikiem nie widziałem! Jeżeli będziesz obczajał, to patrz dokładnie za wyciekami oleju i wszelakim syfem!
Numer 6.
To może być nie zła mina! Już na pierwszy rzut oka widać, że od handlarza! Jak będziesz ją obczajał bądź baaardzo ostrożny! Nie patrząc już nawet na tekst, w którym nie ma niczego konkretnego widzimy kilka rzeczy, które mogą wskazywać na to, że motocykl jest "odpicowany" na sprzedaż. Krople wody na kostce i jeszcze mokre gumy - motocykl umyty do zdjęć jeszcze nawet nie wysechł... Z resztą mokry lepiej się świeci na zdjęciach... Nie wiem, czy w czarnych NTV felgi miały taki kolor! Rzecz oczywista... Wojnę nuklearną przeżyją jedynie 2 "rzeczy": szczury, oraz taśma izolacyjna! Ta druga znalazła zastosowanie przy tapicerce kanapy Kolektory po chamsku "wypolerowane" papierem ściernym - nie koniecznie wodnym... Tak to przynajmniej wygląda na zdjęciach... Na osłonie kolektorów nie widzę wgięcia, które powinno tam być! Tłumik ma srebrną końcówkę zamiast czarnej... Podnóżki chyba nie mają szpilek dystansowych, na prawej ladze z tyłu są chyba rysy.. W ogóle na zdjęciach ta naga wygląda jak wklejona, albo poprawiana jakimiś efektami komputerowymi... Tabliczka z numerem ramy wydaje się być całkiem srebrna... Moja w większości jest czarna. Jedynie pola na tekst ma srebrna... Ale muszę się jeszcze upewnić. Korek wlewu oleju jakiś dziwny... Może to termometr, a może jakiś dziki patent. Jakieś dziwne śruby wystają z ramy w miejscu, gdzie powinny być zaślepki. Chyba nieseryjne końcówki kierownicy. Wydają się być za długie. Nie mówię, że padlina, bo to pierdoły, ale uważaj!!!
EDIT
Seryjne NTV miały max bodaj 57 koni.
Jak coś, to polecam stronę:
http://www.bikez.com
Brt - Wto Lip 14, 2009 13:03
:
Więcej fotek nr 5) jest tutaj:
http://galaxy.uci.agh.edu.pl/~irys/allegro/moto/
Czy były roczniki '97 na krótkim wydechu? Od kiedy zaczeli montować długi wydech? Mi też krótki bardziej się podoba
W tej czerwonej, silnik też jest czarny.
Killu - Wto Lip 14, 2009 18:02
:
W przypadku czerwonej NTV, czarny silnik, to duże słowo... Krótkie tłumiki ustąpiły miejsca długim chyba na przełomie '95 (poprawcie mnie, jeżeli kłamię).
Co do numeru 5;
Na innych zdjęciach silnik nie wydaje się być całkiem czarny... Lusterka są chyba oryginalne, a końcówki kierownicy z pewnością nie są! Na pokładzie masz do dyspozycji podgrzewane manetki Saito (podobno lepsze niż Oxfordy - kumpel posiada Saito i bardzo sobie chwali, ja mam oxfordy i po prostu nie działają ) Kierunki wyglądają na nie poprzecierane! Felgi mają śliczny kolor. Na oponie z przodu widać jeszcze włoski na bokach... Lagi są bardzo czyste, stopki wyglądają bardzo świeżo, tłumik wstępny także! Guma na podnóżkach wygląda dobrze, zegary także bardzo czyste! Obudowa chłodnicy nie jest popękana, ani pokrzywiona, końcówki kierownicy także! Kanapa wygląda świetnie! Ogólnie mówiąc bardzo niski przebieg z licznika w tym wypadku być może jest prawdziwy! Motocykl wygląda jednocześnie na zadbany i zaniedbany - pomimo zalegającej na nim tony kurzu prezentuje się naprawdę "czysto"!
Pośpiesz się! To może być bardzo dobra partia!!!
Brt - Pią Lip 24, 2009 23:34
:
No i stało się
W końcu zakupiłem NTV 'ke.
Niedługo pochwalę się zdjęciami i opisem. Jeszcze czeka mnie poszukiwanie ciuchów i bieganie za rejestracją.
Chciałbym bardzo podziękować koledze Killu za poświęcony czas i pomoc
Killu - Sob Lip 25, 2009 02:27
:
Nie ma problemu Od tego jet forum, żeby sobie pomagać! Z resztą... Podjechaliście i nie mogliście się niczego doszukać, więc zbyt wiele nie pomogłem.
Pozdrawiam i wieeeelu bezawaryjnych kilometrów z niewysychającym zbiornikiem życzę!
Jeżeli mogę Cię o coś prosić, to zrób proszę jakiś raport spalania dopóki nie zwiększysz mocy. Chciałbym wiedzieć jak spalanie będzie u Ciebie wyglądało... Może za jakieś dwa sezony, kiedy koło NTV stanie inna maszyna też utnę jej moc!